• RianMusik

Nils Karlsson Pyssling är gay !

Vet ej om ni har sätt Nils Karlsson pyssling men om man har gjort det så ser man att i många scener i filmen är ganska gay !

Inte bra att se för barn !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 15:36
    PS : Skall stå sett !
  • Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !
  • Nemi76
    RianMusik skrev 2012-04-06 16:19:21 följande:
    Det handlar ju inte bara om att dom badar tillsammans utan också hur de tittar på varandra  ! Normala killar tittar inte på varandra på det sättet !

Åh jösses, de två små barnen tittar på varandra med homosexuella blickar? Filmen borde ju förbjudas direkt!

Men det är ju tur att du finns som kan förklara hur "normala killar" fungerar  
  • nenapena
    RianMusik skrev 2012-04-06 16:19:21 följande:
    Det handlar ju inte bara om att dom badar tillsammans utan också hur de tittar på varandra  ! Normala killar tittar inte på varandra på det sättet !
    Men och.......... Kan du svara på fråga. Vad spelar det för roll om nu filmen är "gay"?
  • nenapena

Helt ärligt så tycker jag synd om dina barn som har en sån trångsynt pappa.

• RianMusik
    nenapena skrev 2012-04-06 16:30:51 följande:

Helt ärligt så tycker jag synd om dina barn som har en sån trångsynt pappa.

Jag tycker synd att det finns så blåsta personer i denna värld som du!!
  • nenapena

Varför är jag blåst? Har du inget bättre att komma med? Du tycker att dina barn inte ska få se på en barnfilm som du tycker är gay för det inte är bra för dom. Vem är det då som är blåst...?

• RianMusik
    nenapena skrev 2012-04-06 17:17:28 följande:
    Varför är jag blåst? Har du inget bättre att komma med? Du tycker att dina barn inte ska få se på en barnfilm som du tycker är gay för det inte är bra för dom. Vem är det då som är blåst...?
    Du är blåst bara för att du blandar in mina barn i detta ! Mina barn mår bara bra och det finns inget som säger att ens barn far illa bara för att någon av deras föräldrar inte är så gay vänliga ! Hur barn mår handlar om hur du som förälder får dina barn att känna trygghet i uppväxten och inte om ens föräldrar har starka åsikter om saker och ting ! Barn lär sig med tiden att tänka själva ! Det gäller att man bara finns där för dem !
Svar på tråden Nils Karlsson Pyssling är gay !