Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Mizzi.

Jag vill inte säga för mycket för att lämna ut någon här. Men en av mina bästa vänner har förlorat tre barn i magen, alla runt v18-24. Läkarna har gjort grundliga undersökningar, de har även forskat i USA tror jag eftersom de verkligen gått till botten med det.
    De hittade inga som helst fel på varken barn eller föräldrar. Alltså innebär detta att de haft maximal otur tre gånger. De har tre levande barn. Så jag tänker att om de inte hittat fel på dina barn så behöver det inte betyda att det måste vara fel på dig! Men det är bra att ni utreds för att ev hitta ärftliga fel på er. Klandra inte dig själv för det som hänt! Tyvärr är det nog så att vissa människor ska gå igenom mer än andra.... Inte rättvist öht jag kan dock inte svara på när du ska börja ta dina blodförtunnande och progesteron. Men varför har inte dina läkare sagt något??

• Förväntansfull0406

Jag har lyckats ignorera detta "försöket" ville slappna av och inte tänka. Idag har jag 4 dagar till bim. Givetvis har jag ihärdigt molande värk i magen och var riktigt öm i det ena bröstet idag (???) jag försöker att inte grubbla och få hopp men det är fan omöjligt!! Men annars har jag tack och liv inga andra symptom. Jag är 100% säker på att min mens kommer på tisdag, som vanligt.

• Förväntansfull0406

Nu är det jag som har galet mycket hjärn spöken :,-( mina bröst är sååå ömma, bröstvårtorna är stora och mycket mörkare än vanligt. Jag tror fan också att jag fick en blödning när jag torkade mig precis, detta har aldrig hänt, jag är säker på att jag hade äl mån-tis för två veckor sedan, hadd JÄTTE starka stickor och rejält ont. Men är detta en början till mens så kommer jag fan balla ut fullkomligt. Det går väl bara inte??

Hur funkar nidblödning? Jag har bara fått det en gång och då var det pytte pytte lite i trosan. Plussade starkt då... Detta var mer på pappret.... Känns så hopplöst. (

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)