Inlägg från: Somelikeithot |Visa alla inlägg
  • Somelikeithot

september 2012

Ja även om jag gillar fotboll så känns det lite mycket när det är varje kväll. Låter mysigare med en film. Hoppas den är bra. Jag kollar in lite olika program på playkanalerna på datorn.

• Somelikeithot

Jag va hos Bm igår och allt va bra. jag har haft så stort sf mått innan men nu hoppade det ner till medelkurvan.
    Dottern fyllde år igår och efter en full dag med besök och en utedag idag så har sammandragningarna satt igång nu. Blir till att vila.

Helena: roligt att du får ett till ul. Det hade jag också velat gå på. Är både roligt och skönt att få se bebis :) jag är i vecka 30 nu, 29+2 :)

• Somelikeithot

Idag blir det en tur till lekparken med dottern. Bäst att passa på när det är lite soligt :) sammandragningarna ger med sig vid vila på kvällen vilket är skönt.

• Somelikeithot

Jag använder novalucol och dom funkar kanon tycker jag. Tar 2 tabletter åt gången och halsbrännan försvinner direkt. Vet inte hur många man får ta totalt. Jag har aldrig behövt mer än 2 omgångar på samma dag.

• Somelikeithot

Jag är orolig och trött på alla sammandragningar så idag ska jag in till fl och göra en koll så allt är bra. Fick ju min dotter för tidigt så man vet ju aldrig...ska hur som helst bli skönt att se hur det ligger till. Då kan jag slappna av i några veckor till framöver :)
    Hoppas ni mår bra allihopa! Och att ni har tid och ork att njuta av det fina vädret.

• Somelikeithot

Nu är jag hemma igen och ordinerad vila och sjukskrivning i 2 veckor. Sedan ska jag dit igen 10 juli för en ny koll. Livmodertappen var påverkad men fortfarande lång och sluten. Va in och kollade i v 23 pga sammandragningar och den hade förkortats nu med ca 1 cm sedan dess. Och med tanke på att min dotter kom tidigt så vill dom hålla lite koll och det känns skönt.

• Somelikeithot

Inatt har varit en vaken natt...fattar inte att man ska behöva gå upp kissa så många gånger!! Och så va dottern vaken flera timmar av ingen anledning :(

Idag går jag iaf in i vecka 31 :) känns så skönt! Läser om fler här som har mycket sammandragningar och ont :( hoppas det ger med sig för er. Någon mer än jag som varit inne och kollat för det?

• Somelikeithot

Här har vi städat idag. Kanske inte det bästa när jag blivit ordinerad vila men men...det måste ju göras. Sambon gjorde de mest krävande sakerna.

Här har det också regnat hela dagen så jag har inte varit ute mer än på balkongen. Måste gå ut där och svalka sig ibland hehe...
    Ja vila vid onda sammandragningar!! Det blir det här också nu resten av kvällen.

Svar på tråden september 2012