september 2012
Det är en Samsung galaxy s3.
Idag fick vi ett paket med posten, en bok som jag skickat efter. Den heter Vår bebis :) supermysig och förberedande för barn som ska få syskon.
Det är en Samsung galaxy s3.
Idag fick vi ett paket med posten, en bok som jag skickat efter. Den heter Vår bebis :) supermysig och förberedande för barn som ska få syskon.
Selmv: skönt att allt var bra i magen! Ja jag känner mej också nervös men har nog inte riktigt fattat att det börjar närma sig. Man går och längtar och väntar men när det väl händer kommer man nog känna panik.
Måste fråga er som har förlossning, strålar det upp i ryggen ibland? Jag har känt av nu på kvällen att när jag sitter ibland så bilar det strålande upp i ryggen.
Ja det kanske är någon nerv i kläm då :(
Har börjat få så ont i ryggen nu och även en del i magen. Mina sammandragningar har dock blivit bättre nu. Får några ibland bara som iof gör ont :(
Jag har två amnings bhar sen efter förra graviditeten. Men kunde aldrig amma då. Denna gången vet jag inte om jag kan eller vill amma. Tyckte det va så himla jobbigt med allt förra gången.
Nelliepop: usch vet hur det är. Jag fick ta sånt förra gången jag var gravid. Har alltid haft dåligt blodkärlen sen jag fick mensen typ. Efter dottern föddes ändrades det dock. Har haft kanonvärde sista 2,5 åren men nu har det självklart sänkts igen när jag är gravid. Har dåliga järndepåer. Denna graviditeten har det dock hållt sig bättre och har haft 113-114 de tre senaste bm besöken :) så jag håller tummarna för att slippa ta järn rätt in i blodet denna gången. Förra graviditeten låg hb på 80-90 nästan hela graviditeten. Vad ligger ditt värde på nu Nelliepop?
Jag började fixa med bebisnläder igår :) det är så roligt och jag har upptäckt massa fina bortglömda kläder. Har inte köpt något nytt alls än och det kommer nog inte behövas heller. Bara ev komplettera med någon tjockare tröja :)
Köpte dock en liten filt till bebis idag. Och har även köpt lite nya sängkläder till spjälsängen och en ny (billig) skötväska.
Idag har jag bytt tiotal igen :) 49 dagar kvar och in i v 34!! Jiiippiiii!!!
Jag skulle bli helt förstörd om jag gick över tiden massor. Dottern kom i v. 35+2 utan direkt orsak och har lika mycket sammandragningar denna gången. Men bebis kommer ju när den själv tycker så...kommer säkert gå över bara för det aaaaaahhh hehe
lillabambi: hur gör du sådana bilder? fin mage :)
Välkomna alla nya! :)
Idag mår jag inte bra alls :( ont i mage och rygg, hjärtklappning, andfåddhet, yr och känner mej mest gråtfärdig.
Ja jag har IPhone :)
Mitt bf blev flyttat från 1 sept enligt mej till 2 sept enligt Ul.