september 2012
försökte få någon ok bild på magen men det var svårt. Hur ser era magar ut nu?

Bilderna blev visst väldigt stora!

försökte få någon ok bild på magen men det var svårt. Hur ser era magar ut nu?

Bilderna blev visst väldigt stora!

Ja det är lyxigt att ha så nära till varandra.
Ja jag tycker också att den är långt ner magen. Med dottern var den mycket högre upp. Vet inte vad det är för något i magen så det ska bli spännande att se sen :) Magen var även större med dottern.
Ja jag har också svårt att vända mej i sängen. Vaknar nästan varje gång. Och på morgonen känner jag mej helt mörbultad och öm.
Ja jag behöver järn så äter alla jordgubbar jag kan komma åt. Tar järntabletter ibland när magen tillåter. Skulle dock behöva äta det jämt.
Kul med nya människor :)
Ingen mer som är sugen på att lägga in en magbild? ;)
Ja jag har Facebook.
MickeNike: hur ser din mage ut? :) visst har du också haft en hel del sd?
Jag är lite kluven gällande vädret. Känner mer press att gå ut och göra saker när det är fint väder vilket jag inte har ork till egentligen. Samtidigt så är det svårare att hålla dottern nöjd när det är dåligt väder. För min egen del är det rätt skönt med de dagar som är lite svalare.
Ja jag har också sd så fort jag reser mej upp. Ibland ganska starka men det lugnar sig med vila. Har även sd när jag inte rör mej . Ja lägg gärna upp en bild. Vore kul att se allas olika magar :)
Åh igårkväll fick våra vänner en liten Matilda :) helt fantastiskt!
Ja det ska ju inte vara någon fara säger dom så länge som sd försvinner vid vila :)
Helena: har du bank id? Då kan du ansöka på fk hemsida vilket brukar gå mycket fortare :)
Roligt med förlossningsinfo och föräldrautbildningar osv :) jag som är gravid med andra barnet får ju inte gå på allt denna gången :( hade velat gå på gravidvattengympa men det var uppehåll under sommaren.
Ja e-leg fixar du på din internetbank :)
Måste fråga: Är det någon mer som har ont mellan benen? Jag är helt öm och svullen! När jag sitter på toa så värker det liksom i underlivet. Inte av att kissa utan bara värker när man sitter där liksom.