Inlägg från: Somelikeithot |Visa alla inlägg
  • Somelikeithot

september 2012

59 dagar kvar idag och snart 58 :) känns alltid skönt när det blir nytt tiotal.

Skönt att det rör sig i våra magar och att bebisarna mår bra.

• Somelikeithot

Min bebis verkar också ligga med huvudet neråt. Den gjorde den vid kollen i tors och även vid kollen för 3 veckor sedan. Känner sparkar högt upp och även lite på höger sida. Sen känns det som buffar eller pickande väldigt långt ner mot mellan mellan benen. Någon som också känt det?

• Somelikeithot

Hmm...ja det kanske är det. Men tycker liksom att det är ganska oregelbundet.

Har varit på Power Meet och kollat på fina (och fula) bilar idag. Eftersom jag inte är ordinerad vila längre så passar jag på att röra på mej hehe.

• Somelikeithot

Fin mage Helena! :) ska bli spännande att höra sen hur stor bebis är efter ul.

Herregud vad det är varmt nu då. Jag känner mej helt handlingsförlamad av värmen. Ligger och svettas, sitter och svettas...rör jag på mej rinner det överallt på mej. Sover dåligt pga värmen också.

• Somelikeithot

Här regnar det också...vilket är härligt! Men jag känner mej sååå svag och utmattad idag. Tungt att andas hela tiden och är yr och svag i kroppen :( orkar nästan inget annat än att ligga ner. Tog en liten långsam promenad till min farmor och farfar (är på besök hos min pappa och annan släkt i Västmanland) och fick lägga mej ner nästan direkt jag kom dit. Måste ju vara den här värmen som gör det?! Kommer inte ihåg att jag var så här med dottern förra gången.

• Somelikeithot

Jag hoppas också att bebis kommer tidigare!! Får gärna titta ut i augusti :) har 56 dagar kvar nu. Och det är helt ok att klaga ;) jag känner mej väldigt klagig också just nu.

• Somelikeithot

Har också varit hos Bm idag. Är i vecka 33 :)
    Vikt: +1,5 kg sedan förra gången.
    Hb: 114 (lite lågt men ligger på samma som de senaste två gångerna iaf vilket är bra. Förra grav låg det på runt 90)
    Hjärtljud: 138
    Sf-mått: 32

Bebis har huvudet neråt och haft det sen flera veckor tillbaka. Men fanns fortfarande en del plats att röra sig för den. Nästa gång (v 35) kollar dom tydligen mer noggrant hur den ligger.

• Somelikeithot

Hej alla! Idag har jag och dottern en lugn dag. Har varit ute och köpt en ny mobil till mej och en liten leksak till henne :)

Vad händer hos er?

Svar på tråden september 2012