september 2012
Är det någon som känt av yrsel? Jag känner mej lite snurrig ikväll och även lite orolig i kroppen :( har dessutom blivit förkyld och är mer täppt än vanligt i näsan...
Är det någon som känt av yrsel? Jag känner mej lite snurrig ikväll och även lite orolig i kroppen :( har dessutom blivit förkyld och är mer täppt än vanligt i näsan...
Håller tummarna för att allt ser bra ut Granen.
Vad skönt!! Läskigt att inte känna av bebisen. Gjorde dom ett ul?
Fick du inte? Varför??
Jag var väsk- och vagnpassare på Liseberg igår. Hade vänner från andra sidan Sverige på besök för en tripp dit och ville inte avboka resan. Idag blir det dock strikt vila!! Vi hade iaf väldigt tur med vädret igår i Gbg. Sol hela långa dagen :)
Idag har jag 67 dagar kvar och sommaren känns låååång. Våra vänner som var här igår fick barn i början på maj och nu längtar jag som en tok efter vår lilla bebis. Drömde inatt att det kom ut en liten pojke med massa mörkt hår hehe...
Annox: grattis till att snart bli fru :)
Här går man varannan vecka till Bm efter v 33 tror jag. Vår barnmorska har också semester nu så nästa besök blir hos en annan. Vet dock inte så mycket om henne. Men ville inte missa en tid eller vänta för många veckor då jag har så mycket sammandragningar. Ska till Bm 10 juli på fm nästa gång och samma dag har jag också tid på fl för att kolla om min livmodertapp förändrat sig något sen sist.
Helena: du får nog lägsta beloppet då och det är 180 kr om dagen.
Helena: har du gjort en anmälan om fp också eller bara en utredning om sgi? Ring som sagt och fråga för dom är ju inte alltid så snabba fk.
Jag försöker ringa fl för råd men det är bara upptaget och har varit i snart en timme. Vill fråga dom ang en pytte pytte blödning som jag hade förut idag. Behöver inte vara något mer än att jag har något sår eller nåt som blöder. Kom när jag torkade mej och det va ganska rött blod. Sen vill jag höra om dom kan ge mej mer info ang min ordinerade vila. Är det sängliggandes som gäller eller mer ansträng dej inte i onödan. Tänker mer och mer på det och vill inte riskera något samtidigt som det är svårt att vara helt still :(
Fick tag på fl tillslut. Det hade tydligen varit fel på telefonen länge. Inte så bra på ett sådant ställe. Men fick inte några svar direkt mer än att vila när sd kommer.
Tar och tröstar mej med lite jordgubbar nu :) har blivit helt galen i jordgubbar!!! Kan inte få nog hehe
Någon annan som känner sug av något?
Passade på att köpa två askar idag på stan när dom sålde för 15 kr/asken :)
Ikväll känner jag mej så uttråkad!
Ja 30 kr är lite dyrt tycker jag med. Såg något annat stånd här som sålde för 20 kr och det är helt ok.
Lyxigt att ha ett förråd hemma som fylls på hela tiden :)
Nej det är ju dilemmat att man har svårt att hitta på saker pga gravidkrämpor och då är stimulansen för hjärnan och själen svår att tillfredsställa.
En vän och granne har bf på söndag men har börjat känna av värkar och väntar egentligen bara på att få åka in. Vi bor i samma trappuppgång och våra första barn är lika gamla och bästa kompisar. Nu kommer vi vara mammalediga samtidigt i höst vilket är roligt. Och skönt att bo nära och kunna ses utan att ens gå ut om vädret är dåligt eller orken tryter :)