• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:43:57 följande:
    Som sagt. Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör. dom gör det för att säkra sin arts ÖVERLEVNAD. Inte för njutingensskull.. Herre gud människa säkrar du en art när du sätter på en hund  ^^?
    Fel.

Visa källa på ditt påstående eftersom du tuggar det här.
    Tyvärr för din del kommer du inte att kunna göra det för att du har fel.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:50:50 följande:
    EN sak ska du ha väldigt klart för dig!
    OM du ska diskutera i tråden och inte bara kasta skit ska du ha på fötterna.
    Det finns många exempel på djur som har sex enbart för njutnings skull som tex primater och delfiner.
    jaja...men de har inte sex med människor va...de vill ju hålla sig till sin egen art..
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:50:59 följande:
    homosexualitet bland djur finns det vet jag..det är naturligt.. och det brukar jag även tala om för homofoberna..
    getterna knullade inte delfinerna va...för de är olika arter... 
    varför ska en människa sätta på en hund för...duger det inte med sin egen art som alla andra djur gör... 
    Elefanter våldtar noshörningar. Ett välkänt problem.

Din (bort)förklaring är?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:56:36 följande:
    jaja...men de har inte sex med människor va...de vill ju hålla sig till sin egen art..
    Fel.
    Igen.
    Ankor som sätter på änder finns inte va?
    Eller chimpansen som våldtar en groda (välkänt youtubeklipp, det finns inte heller?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:56:36 följande:
    Erkänn.
    Du har moralpanik och har inte förmåga att se bortom dina fördomar.
    Vad tror du att du vinner mer än att du får ösa hat och avsky i en tråd på FL?
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:55:03 följande:
    och din hund om du nu har någon har förståss talat om för dig att den är så jävla kåt och behöver para sig x antal gånger om dagen.. 

delfiner njuter det vet jag...men de knullar inte med människor..de knullar sin egen art.. 
    Jag har ingen hund men jag har däremot ögon att se med.

Ja däggdjur njuter av sex.
    Sex i sig då.

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-21 14:53:28 följande:
    Du kanske skulle ha låtit bli att snoka så att det hållits privat.

Det är väl bättre att snoka så man vet vad det är för någon man är tillsammans med? Nu kan ts leta vidare efter en lite fräschare pojkvän..
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:50:50 följande:
    EN sak ska du ha väldigt klart för dig!
    OM du ska diskutera i tråden och inte bara kasta skit ska du ha på fötterna.
    Det finns många exempel på djur som har sex enbart för njutnings skull som tex primater och delfiner.

Fast nu handlar det väl ändå mest om hundar right? Har aldrig sagt att djur inte känner njutning. Dom känner inte samma sort njutning som människor. VI knullar för att det är skönt lr hur? Och som varje påläst människa vet så har djuren inte samma utvecklade hjärna som människor har. Alltså tänker dom inte "shit vad kåt jag är jag måste ligga".  Och bara för att en hund juckar så betyder det inte att den är kåt. Som ni zoofiler verkar tro är den absoluta ända anledningen. I Vissa fall är det ni som ska ha lite mer på fötterna innan ni yttrar er. Dominans är ytterst stort i djurvärlden, dominans för att visa vem som är högst i rang, vem som är alfa etc.
    Det är inte menat att människor och djur ska ha sex.
  • Anonym
    MickeN1973 skrev 2012-04-21 15:27:38 följande:

Har ingen betydelse.

Det skulle bli väldigt svårt att bevisa att detta har snokats fram. Det räcker att hon säger att han visat det för henne frivilligt så är det ord mot ord och hon kommer inte bli dömd. Om nu killen ens skulle gå till polisen och berätta att han har djurporr i datorn som flickvännen snokat fram ;)
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator