• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:33:58 följande:
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt.
    Så praktiskt Varför inte bara runka av honom?
  • Trixie

raider skrev 2012-04-22 17:36:19 följande:
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
    Vart i videon ser man att hunden har stånd undrar ju då jag nu? Det där är ingen inbjudan till parning o videon.
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 17:36:19 följande:
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
    Hahahahaha!!! Nu har jag kommit så långt att jag bara tycker du är rolig..du skojar med mig eller hur..erkänn..
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:37:49 följande:
    Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 
    Sära på benen framför en hund så får du din källa, first hand.

Källa, på vad? Att däggdjur knullar och njuter av det? Behövs det verkligen? Förvånad

• Anonym
    Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 
    Vem skall man tro på, någon som är del av ett kollektivt förnekelsesyndrom eller sina egna ögen
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:39:05 följande:
    Så praktiskt Varför inte bara runka av honom?
    Det är en tik för övrigt. Och det var dominans, du vet när hundar bli äldre vill dom klättra i rang. I mitt hem är jag högst i rang och hunden lägst. Det är så det går till i en flock. Och att du ens säger sådär får mej vilja spy rakt på dej. Är det du som har idiotlapparna på?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:33:23 följande:
    Killar knullar också för att visa dominans. Vem vet kanske hunden tänker: Whos's bitch are you, huh huh!!!
    Oj då...det visste jag inte..visserligen har jag alltid gillat dominanta män...haha
    samma då när killarna juckar mot armar. ben, och huvud då antar jag...HAHAHA... 
  • raider
    Trixie skrev 2012-04-22 17:39:39 följande:
    Vart i videon ser man att hunden har stånd undrar ju då jag nu? Det där är ingen inbjudan till parning o videon.
    Nu orkar jag inte slå upp den igen, voven hade stånd.

Att hunden försökte kåta upp henne för att få samarbete (slicka henne på rygg och mellan benen) har säkerligen inget med sex att göra.

• Anonym
    Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 
    Är du medveten om att 13-åriga grabbar sätter på en damcykel om inget bättre finns till hands. Så att det i vissa fall faktiskt skulle röra sig om kåthet ser jag inte som uteslutet.
  • Trixie
    raider skrev 2012-04-22 17:40:22 följande:
    Sära på benen framför en hund så får du din källa, first hand.

Källa, på vad? Att däggdjur knullar och njuter av det? Behövs det verkligen? Förvånad

Som sagt. Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör. dom gör det för att säkra sin arts ÖVERLEVNAD. Inte för njutingensskull.. Herre gud människa säkrar du en art när du sätter på en hund  ^^?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator