• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:23:07 följande:
    Ja tyck du det. Att äta bajs är äcklig. Men medd tanke på att min hund inte gör det så har jag inget o gnälla över ^^
    Hade det haft någon betydelse för dig om du såg när den åt bajs?

Du sade ju själv att den hade renare mun precis som det var en dealbreaker
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 17:25:49 följande:
    Vad tror du själv. Hunden är ju så kåt att den håller på att spricka

Som sagt, bara en naturbegåvning kan misstolka den för något annat än en **** kåt hund.
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..

slutsatsen...Jag är ingen zoofil....

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:29:36 följande:
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..
    Att du hade skygglappar på vsste vi redan.
  • raider
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..
    Den är så kåt att den inte vet var den ska ta vägen, man ser tydligt hur hunden dels försöker komma till och dels försöker locka/hetsa upp tjejen för att komma till.

Så för att du inte förstår hundens behov så innebär att den inte har några ? 

• lillajag82

Det är bara zoofiler som gör denna bedömning..det är inte som att jag har skygglapparna på...jag vet någorlunda hur en hunds naturliga beteende är och som jag sagt innan så knullar bara hundar för att reproducera sig...och vill man dämpa deras lidande att inte få para sig så får man väl antingen kastrera dom eller låta dom para sig så de kan få ungar..inte mer med det..men när man vill sätta på dom har det gått för långt faktiskt...

• Anonym

Killar knullar också för att visa dominans. Vem vet kanske hunden tänker: Whos's bitch are you, huh huh!!!
  • Trixie

Hunden i videon är INTE kåt.. Den försöker dominera tjejen..
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt. I mitt hem är det jag som är ledaren och högst i rang, funkar utmärkt.
    Men zoofilerna drar väl sina egna sutsatser för att rättfärdiga att sex med djur är "okej".
    Vidrig.....  Då dominans är en natur för hundar förstår jag inte hur människor kan missuppfatta det att djuren är kåta?!
  • raider
    Trixie skrev 2012-04-22 17:33:58 följande:
    Hunden i videon är INTE kåt.. Den försöker dominera tjejen..
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt. I mitt hem är det jag som är ledaren och högst i rang, funkar utmärkt.
    Men zoofilerna drar väl sina egna sutsatser för att rättfärdiga att sex med djur är "okej".
    Vidrig.....  Då dominans är en natur för hundar förstår jag inte hur människor kan missuppfatta det att djuren är kåta?!
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:32:49 följande:
    ..det är inte som att jag har skygglapparna på...jag vet någorlunda hur en hunds naturliga beteende är 
    Du har gått på den kollektiva förnekelsen bland hundägare eftersom de inte tycker det är rumsrent att deras hundar kåtar upp sig. eller att deras gullegosingar är ute och käkar bajs eller biter huvudet av möss och fåglar.
  • lillajag82

Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator