• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82

Hahahaha!!! Min verklighet är inte att se hundar som sexpartner..
    videon är ett skämt men det är klart...är man zoofil så tolkar man den till sin egen verklighet eller vanföreställning eller vad man ska kalla det! hehe... 

• lillajag82
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 16:57:24 följande:
    Tror du förresten att en hund som juckar gör det för att den är kåt?
    Ja det tror skribenten...HAHAHA..
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 16:57:24 följande:
    Tror du förresten att en hund som juckar gör det för att den är kåt?
    Det händer, vilket verkar vara svårt att acceptera för många hundägare. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:59:20 följande:
    Ja det tror skribenten...HAHAHA..
    Är det major denial nu, hysteriskt skatt

Wake up and smell the hummus.
  • lillajag82

ok...ge mig källor på att hundar älskar knulla med människor...eller ska jag googla och se vad hundexperterna säger...hahaha

• Trixie

Alltså... En hund juckar oftast för att visa dominans, en kunnig hundägare låter inte sina hundar jucka.
    SEN händer det att hundar juckar mot LÖPANDE TIKAR.. Dessutom är videon ett skämt och om man ska dra det så långt så juckar den hunden inte för att han är kåt och vill sätta på människan. Hur vet man det? snoppen åker ut. Och anledningen till att den hunden juckade var inte för att han var kåt ialf..  

• Anonym

Borde egentligen länka till en film där hunden dominerar en tjej, så ni märker hur glad och lycklig vovven är, och tjejen som tänder på det!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 17:00:11 följande:
    Det händer, vilket verkar vara svårt att acceptera för många hundägare. 
    Detsamma gäller det faktum att hundar är asätare av naturen och koprofager precis som andra asätare. Men gulla vidare ni Kräks
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:04:31 följande:
    ok...ge mig källor på att hundar älskar knulla med människor...eller ska jag googla och se vad hundexperterna säger...hahaha
    Du fick en länk ovan, som du naturligtvis inte såg pga av dina skygglappar. Tror du är ett hopplöst fall iof.
  • Trixie
    Anonym skrev 2012-04-22 17:05:56 följande:
    Detsamma gäller det faktum att hundar är asätare av naturen och koprofager precis som andra asätare. Men gulla vidare ni Kräks
    Hundar är omnivor....
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator