• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Orgasmgirl
    Trixie skrev 2012-04-22 18:07:55 följande:
    Fast nu handlar det väl ändå mest om hundar right? Har aldrig sagt att djur inte känner njutning. Dom känner inte samma sort njutning som människor. VI knullar för att det är skönt lr hur? Och som varje påläst människa vet så har djuren inte samma utvecklade hjärna som människor har. Alltså tänker dom inte "shit vad kåt jag är jag måste ligga".  Och bara för att en hund juckar så betyder det inte att den är kåt. Som ni zoofiler verkar tro är den absoluta ända anledningen. I Vissa fall är det ni som ska ha lite mer på fötterna innan ni yttrar er. Dominans är ytterst stort i djurvärlden, dominans för att visa vem som är högst i rang, vem som är alfa etc.

Det är inte menat att människor och djur ska ha sex.

Men djur har skönt när de har sex! Varför skulle evolutionen annars göra sex så jäkla skönt?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:02:27 följande:
    Finns massor av djur som har sex över artgränserna. Varför skulle hundar vara ett undantag?
    och källa på det kanske.. eller jag blir hänvisad till ett youtube klipp här också eller google..

sex och sex.. för det mesta verkar det ju handla om våldtäckter..
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:20:55 följande:
    ja du har dina egna speciella ögon att se med precis som jag.. 
    zoofil vs no zoofil...jag är glad att jag inte har den läggningen..
    jag gillar inte folk som ger sig på försvarslösa djur, människobarn eller lik...

Jag får googla på det du säger och återkomma...
    Jag råder dig att göra detsamma om hundars beteende... tikar juckar också och din förklaring till det är... 
    Nej jag har bara ögon som ser det som händer utan att bortförklara eller ursäkta naturligt beteende.
    Vem säger att jag är zoofil, jag har inte rört nått annat djur än mitt personliga sliddjur jag bor med. 

Jag gillar heller inte folk som "ger sig på" försvarslösa varelser, jag har då inte sett speciellt mycket av den varan, jag har däremot sett hundar som med glädje tillfredsställer sin mate och sig själva samtidigt.

Behovet av att googla på hundars sexliv känner jag inte, det räcker med det jag har sett av den varan.

• Trixie
    Orgasmgirl skrev 2012-04-22 18:25:32 följande:

Men djur har skönt när de har sex! Varför skulle evolutionen annars göra sex så jäkla skönt?
    Läs texten ordentligt nästa gång innan du ställer en fråga som redan är besvarad^^
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 18:23:49 följande:
    De är kåta. 
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
  • Trixie
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:28:10 följande:
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:28:10 följande:
    fel. 
    igen.
    Läs på om hundar.  
    Behövs inte då jag har en hjärna att analysera med och ögon och öron  att ta in information med. 

Varför vill du inte acceptera sanningen?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:24:47 följande:
    oj det där är svårt att förklara för en människa som inte är zoofil men jag ska definitivt ta reda på vad det var som felades med ankan som satte på anden..de lever ju tätt tillsammans..det kan ju vara en dominans där också..men blev det ungar av det då eller man bara antar att ankans pitt var i andens eftersom den satte sig på den...

Jag hatar att jag inte kan skriva frågetecken..jag ber om ursäkt..det måste vara n¨got fel på tangentbordet..

Jag förväntade mig att du ska hålla en mycket låg nivå men okey, jag förlåter dig.
    Men tror du på allvar att du kommer att få rätt när du är så här osaklig?

Ungar har ingenting med saken att göra, du påstådde att djur inte har sex över artgränserna vilket bevisligen är fel. Men du hävdar kanske att all världens zoologer har fel?
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 18:27:07 följande:
    Nej jag har bara ögon som ser det som händer utan att bortförklara eller ursäkta naturligt beteende.
    Vem säger att jag är zoofil, jag har inte rört nått annat djur än mitt personliga sliddjur jag bor med. 

Jag gillar heller inte folk som "ger sig på" försvarslösa varelser, jag har då inte sett speciellt mycket av den varan, jag har däremot sett hundar som med glädje tillfredsställer sin mate och sig själva samtidigt.

Behovet av att googla på hundars sexliv känner jag inte, det räcker med det jag har sett av den varan.
    ja de sätter på sin matte för att det förväntas av den och den får godis för att den gör det.. inbilla mig inget.. 
    det är ett inlärt beteende.. visa mig den brud som lägger sig och skrevar på benen och hunden kommer farande direkt utan godis eller andra lockelser...

du ska inte googla på hundars sexliv..du ska googla på att hunden är ett flockdjur och att de har rang...dominans är ett hett inslag i det och då inbegriper bl a juckningar...som sagt även bland tikar... 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 18:13:39 följande:
    Makt och dominans säger jag...våldtäkt handlar sällan om sex...även bland människor... 
    De existerar ju inte enligt dig eftersom djur inte har sex över artgränserna!
    Och som en påminnelse: människan är ett djur.

Så du menar att de inte har sex över artgränserna utom ibland när du godkänt syftet?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator