• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym (Nyfiken)
    eber4 skrev 2012-04-30 10:51:42 följande:
    Jag är lite pimpinett med blod överlag, skulle inte slicka. Vill ha rentvättat kön öht. Både på mig och partner.

Däremot har jag inga problem med att smeka eller ha samlag.
    Det kan ju vara rentvättat trots att man har mens :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Baloob skrev 2012-04-30 12:09:04 följande:
    Fy helvete vad vidrigt, detta är i samma nivå som scat porr där folk skiter i varandras munnar, om inte vidrigare.
    Håller mig så långt ifrån min sambos underliv som möjligt när hon blöder, luktar ju dött där nere för fan!
    Hehe.. tycker du? Tycker inte jag, långt ifrån. Vissa tycker ju t.om att blod smakar gott :) Förstår inte vad som är så vidrigt med blod. Hade nog blivit sårad om min sambo hade resonerat som dig :/
  • Anonym (Nyfiken)
    Agridulce skrev 2012-04-30 12:55:13 följande:
    Surprise att man skulle hitta er två här inne.
    Men jag måste (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Håller med dig! :')
  • PrimitivMan
    Men jag måste (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Vi är värsta pojkscouterna. Var redo! Alltid redo!  Solig
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Nyfiken)

Kul att se ändå att det är några stycken män härinne som gladeligen skulle ge oralsex trots mens. Hade min partner blivit äcklad av mig när jag har mens så hade jag nog blivit sårad över det skulle jag tro. :/ Som en skrev, att han håller sig så långt borta från sin sambos underliv som möjligt när hon blöder.. det lät så hårt bara :/ men alla tycker ju olika. Vissa har kanske blodfobi. Men tycker ändå, att vi kvinnor tar ju gladeligen emot sperma i munnen och sväljer, då hade det känts lite kasst om min sambo hade hållit sig så långt borta från mig som möjligt när jag har mens :/ men nu var det ju som tur var han som ville testa att slicka och jag var lite tveksam till en början men fann det riktigt upphetsande. Så det ska vi definitivt göra om!! :)

• Anton Chigurh
    Men jag måste säga (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket, Agri, men vi är kort och gott som en man skall va. Med allt vad det innebär.

Men tack igen för komplimangen. Det värmer så vackert.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

Lika lite som jag vill att min partner ska äta mina sårskorpor, eller jag suga av honom när han har flensost, lika lite vill jag att han ska slicka mig när jag har mens. Sex kan jag gå med på, men seriöst. Mens? Usch.

• Agridulce
    Anonym skrev 2012-04-30 13:17:36 följande:
    Lika lite som jag vill att min partner ska äta mina sårskorpor, eller jag suga av honom när han har flensost, lika lite vill jag att han ska slicka mig när jag har mens. Sex kan jag gå med på, men seriöst. Mens? Usch.
    Hur kan man likställa mensperiod (där man kan tvätta av sig innan. Det är sällan det sprutar ut blod i mängder) med att suga på en otvättad k*k?
    Naughty by nature
  • Anonym (kille)

Absolut så slickar jag trots mens. Ser det inte direkt som extra upphetsande, men har ingenting emot det heller. Det är inte mycket som kan få mig att avstå en saftig fitta om det inte beror på bristande hygien.

Svar på tråden Mens - bli slickad