• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-29 23:59:12 följande:
    Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.
    KräksKräksKräks
  • Anonym
    Anonym (kille) skrev 2012-04-30 13:55:26 följande:
    Själv så tycker jag inte att det luktar något särskilt. 
    Nähä, men det får ju stå för dig. Jag tycker att blod luktar äckligt och blir inte tänd av det, tvärtom. 
    Vill du sörpla i dig mens så får du väl göra det, jag avstår.
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2012-04-30 14:49:32 följande:
    Nähä, men det får ju stå för dig. Jag tycker att blod luktar äckligt och blir inte tänd av det, tvärtom. 
    Vill du sörpla i dig mens så får du väl göra det, jag avstår.
    Sörpla gör man väl inte direkt, så mycket blöder inte de flesta kvinnor vad jag vet. Denna tråden handlar ju om att ge oralsex vid mens och gilla det. Så vad gör du här då? 
  • RebornEve

Anonym(kille): nej tråden handlar inte om de som gillar att ge oralsex under mens.

Ts undrar vad andra anser om saken. Både att ta emot eller att ge.

För att svara på frågan. Jag skulle aldrig be om eller kräva oralsex när jag har mens.

• RebornEve

Skickades iväg för snabbt :)
    Jag skulle aldrig be om Eller kräva oralsex när jag har mens men däremot har jag blivit slickad när jag har mens, men då har jag haft tampong inne eller så har han varit mest på klittan och rumpan och slickat..

• Anonym

Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...Kräks

• Helpful
    Anonym skrev 2012-04-30 13:43:18 följande:
    Nääää Så äckligt !! Hur kan man slicka blodig fitta. Jag vill kräkas nu!
    Anna Paulita skrev 2012-04-30 13:46:12 följande:
    Jag avstår när jag har mens, helt klart.
    Anonym skrev 2012-04-30 15:12:13 följande:
    Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...Kräks
    Jag håller med till 100% Tror TS behöver terapi för att komma tillrätta med sitt tankesätt!
    Terapi gör dig fri!
  • view

Äckligt! Ny duschad och med tampong ev.

• Anonym (nej)

Nej jag står nog över att slicka i mig en massa blodblandat sekret med diverse koagulerade blodklumpar. 

Svar på tråden Mens - bli slickad