• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym

Nej, absolut inte!
    Mensblod är fruktansvärt äckligt! Kräks

• Anton Chigurh

Fan va känsliga en del är, jösses alltså. Jag har inga som helst problem med att slicka trots att kvinnan har mens, inte så att det tänder mig mer än vanligt, utan, jag ser det helt enkelt inte som ett hinder om jag är kåt som helvete. Däremot får det inte va 3 veckor sen hon senast duschade senast. Men det gäller även i ickeröda perioder. Såklart

Jag har som absoluta krav att hon tar den i tvåan och att hon sväljer, då vore det mesigt om jag backade för lite mensblod.......

Men hygien är A och O. Som sagt. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-30 08:55:27 följande:
    Fan va känsliga en del är, jösses alltså. Jag har inga som helst problem med att slicka trots att kvinnan har mens, inte så att det tänder mig mer än vanligt, utan, jag ser det helt enkelt inte som ett hinder om jag är kåt som helvete. Däremot får det inte va 3 veckor sen hon senast duschade senast. Men det gäller även i ickeröda perioder. Såklart. 

Jag har som absoluta krav att hon tar den i tvåan och att hon sväljer, då vore det mesigt om jag backade för lite mensblod.......

Men hygien är A och O. Som sagt. 
    Precis. Man får ju liksom ställa upp tillbaka. Lite mensblod har ingen dött av.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • John C Holmes
    Anonym skrev 2012-04-30 02:07:01 följande:
    Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)
    Jag slickade en tjej som hade mens en gång. Smaken var metallisk.
  • Anonym
    John C Holmes skrev 2012-04-30 09:43:37 följande:
    Jag slickade en tjej som hade mens en gång. Smaken var metallisk.
    Ingen järnbrist hos dig då!Flört
  • Anonym (Flata)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-30 00:05:40 följande:
    Varför blir du äcklad av tanken? Är det för att det är just blod eller för att det kommer från underlivet? Är nyfiken här!

Absolut för att det är blod och jag har alltid tyckt att mens är äckligt liksom.

Om det hade varit för att det kommer från fittan borde jag ju inte slicka fitta från början! :P
  • Anonym (näej!)

Nej fy! skulle aldrig låta nån slicka mej då!

Svar på tråden Mens - bli slickad