• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 15:12:13 följande:
    Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...Kräks
    Kommer aldrig klumpar när jag har mens. :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Helpful skrev 2012-04-30 15:17:01 följande:
    Jag håller med till 100% Tror TS behöver terapi för att komma tillrätta med sitt tankesätt!
    Haha vad fördomsfullt :) blir bara full i skratt :)
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-30 16:34:48 följande:
    Kommer aldrig klumpar när jag har mens. :)
    Låter ytterst konstigt att det inte skulle göra det på dig. Det är koagulerat blod och jag har ALDRIG stött på någon som INTE får klumpar. Förmodligen så är det så att du aldrig uppmärksammat dessa "klumpar" av koagulerat blod.
  • Anonym

bli slickad under mens, Aldrig i livet.

jag är har inte ens sex då jag har mens. 

• Mucko

Men ibland blir det fel bara ,,jag va på fyllan och följde med en tjej hem,,och jag slickade henne ,märkte jag dagen efter när det va blodklumpar i skägget och blod så klart,,det gör inte jag om igen

• Anna1972

Fy vad äckligt och bara tanken får mig illamående :( Men bra att ni gillade det

• Sven Justus

Givetvis är ts inget annat än rent påhitt. Klart som fan "hon" inte tänder på att att se sin sambo mensblodig runt munnen. Att sen kalla detta för ett "fenomen" är också helskruvat och som tydligt visar på att ts inte är en hon.

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-30 15:12:13 följande:
    Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...Kräks
    åhhhh....nääää...fyyy nu blev jag illamåendeKräks
  • Anonym (Nyfiken)
    Sven Justus skrev 2012-04-30 20:38:04 följande:
    Givetvis är ts inget annat än rent påhitt. Klart som fan "hon" inte tänder på att att se sin sambo mensblodig runt munnen. Att sen kalla detta för ett "fenomen" är också helskruvat och som tydligt visar på att ts inte är en hon.
    Visste att någon skulle komma och påstå att jag trollar :) Inget ovanligt på denna sidan. Vad man än startar för tråd så får man höra att det är påhitt. Så det räknade jag med. Så typiskt. Och så fort som någon avviker från det "normala" så får man höra att det är klart som fan att det inte händer, och att det är påhitt. Det finns massor med människor som tänder på blod och bara för att de allra flesta inte gör det så betyder det inte att det inte finns. Jag är en hon 100 % säkert, ska jag gå ut med min riktiga identitet och användare så kan du få det bevisat för dig svart på vitt? Skäms inte ett enda dugg heller för att jag gillade att få oralsex trots mens.  :) Så kan mer än gärna blotta min användare här så får du se att jag är en fullt existerande kvinna som inte hittar på. Har massvis med bilder på min sida, länk till min blogg bland annat, så då kan du ju se att jag inte lurar någon. :) Skäms som sagt inte. Har inget att skämmas över heller.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:41:30 följande:
    Låter ytterst konstigt att det inte skulle göra det på dig. Det är koagulerat blod och jag har ALDRIG stött på någon som INTE får klumpar. Förmodligen så är det så att du aldrig uppmärksammat dessa "klumpar" av koagulerat blod.
    Ok har då aldrig sett detta och min sambo fick då inte några klumpar i ansiktet när han gav mig oralsex iaf :)
Svar på tråden Mens - bli slickad