• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym

Nääää Så äckligt !! Hur kan man slicka blodig fitta. Jag vill kräkas nu!

• Anna Paulita

Jag avstår när jag har mens, helt klart.

• Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-04-30 13:43:18 följande:
    Sicken mesig, ömklig och klen människa du verkar va. Tycker nästan synd om dig. Men bara nästan......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Agridulce skrev 2012-04-30 13:34:59 följande:
    Hur kan man likställa mensperiod (där man kan tvätta av sig innan. Det är sällan det sprutar ut blod i mängder) med att suga på en otvättad k*k?
    Tycker inte det spelar någon större roll oavsett om man är tvättad innan eller inte. Det är lukten blandat med blod och jag finner det oerhört avtändande och äckligt. Jag likställer det med en otvättad penis.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-30 13:34:59 följande:
    Hur kan man likställa mensperiod (där man kan tvätta av sig innan. Det är sällan det sprutar ut blod i mängder) med att suga på en otvättad k*k?
    Precis, min kära, precis.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2012-04-30 13:43:18 följande:
    Varför inte? Vad är det som är så farligt med det?
  • Anonym

Nja, personligen skulle jag nog inte vilja att min man slickade mig när jag har mens. Fast skulle han säga att han vill det skulle jag säkert ge det ett fösök i alla fall innan jag avfärdar det helt.
    Lite märkligt att många jämför mens med dålig hygien. Det är ju verkligen inte samma sak. Sen kan man väl tycka att mens är äckligt ändå om man vill, men inte sjutton är det samma sak som att inte tvätta sig.
    En liten parentes är i alla fall att människor faktiskt är skapta så att vi inte ska äta vårt eget blod. Gissar att det även gäller andra människors blod. Därför kräks man om man får mycket blod i magsäcken. Nu handlar det så klart inte om så stora mängder man får i sig av att slicka någon som har mens. Men det skulle eventuellt kunna ge illamående hur som helst. Och det skulle ju vara en lite trist bieffekt av sex kan man tycka.

• EvelinasSyster

Ärligt talat blev jag lite illamående av din ts. Tycker inte jag är så kräsmagad men näe, slicka i sig mensblod, där gick min gräns...

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2012-04-30 13:51:34 följande:
    Tycker inte det spelar någon större roll oavsett om man är tvättad innan eller inte. Det är lukten blandat med blod och jag finner det oerhört avtändande och äckligt. Jag likställer det med en otvättad penis.
    Själv så tycker jag inte att det luktar något särskilt. 
Svar på tråden Mens - bli slickad