• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • eber4

Jag är lite pimpinett med blod överlag, skulle inte slicka. Vill ha rentvättat kön öht. Både på mig och partner.

Däremot har jag inga problem med att smeka eller ha samlag.

• Adrian2011

Nej fy fan! Sambon kommer inte i närheten under sen perioden.. Jag mår illa vid blotta tanken!!

• Baloob

Fy helvete vad vidrigt, detta är i samma nivå som scat porr där folk skiter i varandras munnar, om inte vidrigare.
    Håller mig så långt ifrån min sambos underliv som möjligt när hon blöder, luktar ju dött där nere för fan!

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-04-30 09:05:50 följande:
    Precis. Man får ju liksom ställa upp tillbaka. Lite mensblod har ingen dött av.
    Av någon anledning misstänkte att vi skulle ha samma åsikt här, PM !!!

Fan vilka jävla kycklingar det finns här på FL. Eller vad säger du ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

Vidrigt!! Min man skulle aldrig få slicka mig när jag blöder och det vill han inte heller.

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-30 12:13:03 följande:

Precis. Va fan tycka det är sexigt med vampyrer som biter folk i halsen och gör fula märken och sen backa för att ta ett litet sipp mensblod. Löjligt.

Enda nackdelen är att det ser ut som Stockholms Blodbad efteråt. Men lite spill får man räkna med (bokstavligen).

En passande sång för den här tråden:
    ">

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-04-30 12:13:03 följande:
    PrimitivMan skrev 2012-04-30 12:45:49 följande:
    Precis. Va fan tycka det är sexigt med vampyrer som biter folk i halsen och gör fula märken och sen backa för att ta ett litet sipp mensblod. Löjligt.
    Surprise att man skulle hitta er två här inne.
    Men jag måste (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 02:07:01 följande:
    Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)
    Han sa att det smakade ungefär som järn. Inte så att han tyckte att det var gott men inte äckligt heller. Han hade absolut ingenting emot det och vill gärna göra om det. Har du aldrig slickat på ett sår som blöder från armen t.ex när du var barn eller så? Blodet smakar väl ungefär samma som när det kommer någon annanstans ifrån :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 08:35:46 följande:
    Nej, absolut inte!
    Mensblod är fruktansvärt äckligt! Kräks
    Varför känner du så? Varför är just blod från underlivet äckligare än annat blod? :)
Svar på tråden Mens - bli slickad