Fun light
Kan det vara en bra idé om man vill gå ner i vikt? Att istället för att äta smörgås kan man ta ett glas till mellanmål? Om man dricker mer äter man väl mindre?
Kan det vara en bra idé om man vill gå ner i vikt? Att istället för att äta smörgås kan man ta ett glas till mellanmål? Om man dricker mer äter man väl mindre?
Bättre om du tar ett glas med mjölk så du får i dig lite näring.....
Det är ju minimalt med både kalorier och näring i Fun Light, så i princip kan du dricka hur mycket du vill även om du vill svälta dig själv. Dålig ersättning för ett mellanmål om du vill vara mätt, glad och må bra däremot.
Ja eller så tar du ett glas vatten som är betydligt bättre för hälsan än den där vidriga kemiska cocktailen.
Fun light är en dryck, må vara att den inte innehåller några kalorier men det är inte måltidsersättning.
Att byta ut en smörgås/ ett mellanmål mot ett glas fun light låter inte alls som någon bra idé om du frågar mig!
Fast meningen är ju att just inte få i mig kalorier utan bara få känna lite mättnad. Jag rusar upp i vikt annars. Är gravid i sjunde månaden och äter ofta. Har redan gått upp 20 kg.
Du är gravid, skärp till dig.
Hoppas verkligen du skämtar
Nejdå. Jag skämtar inte. Jag går upp 1,5-2 kg i veckan och det fungerar inte.