Anonym (why?) skrev 2012-05-31 11:41:54 följande:
Har inte världens bästa självfötroende och älskar verkligen inte större delen av min kropp. Däremot har jag en hjärna och med den tänker jag ut vad problemet egentligen är. Det är ju samhällets ideal som satt sprätt i huvudet på er som gör att ni tror att ni inte duger! Självkänsla gör visst pattarna snygga då ni får en annan attityd till dem.
Om en BH inte passar mina bröst så gör jag ju mig av med BH'n och inte brösten. Om min man klagar på att brösten är för små är det ju han som har skeva värderingar och dem man borde ändra och inte brösten! Det handlar ju om hur man ser på saken! Fan tänk, ni är säkert skitfina allihop!
PS. Åker alltid kollektivt då det sliter mindra på miljön. Aldrig haft en bil och kommer nog aldrig att ha, körkort skaffade man ju sig för att det var bra att ha.
Har du någonting emot utveckling? Du har en hjärna? Tydligen inte tillräckligt stor för att ha den minsta förståelse vilket är synd! Är jag snart 30, har skaffat barn och ammat samtliga så jag är nöjd så finns det väl ta mig tusan ingen anledning att gå runt med påsar till börst? Jag är skitnöjd med min kropp annars!! Smal, gyllenbrun, fin rumpa, fin mage... Hellre skaffa större bröst nu än runt 50-60!! Så äre!!