Anonym (Tutta) skrev 2012-06-02 13:37:33 följande:
Fast det går omöjligt att säga att ena ser mer fejk ut än andra eftersom det beror på hur du ser ut innan, ser det fejk ut så bror det då trorligtvis på att man har valt fel placering på sig själv eller att man vill att det ska se fejk ut eller att det inte spelade någon roll vilken placering man tog.
Jag blir glad när alla, oavsett vad dem valt för placering, blir nöjda med sina bröst. Men att säga att den ena placeringen ser mer fejk ut köper jag inte. Det kan inte ens forskare och kirurger tillsammans avgöra, alla tycker olika.
Det underlättar vid mammografi om du lägger bakom också. Men skit samma, jag kan förstå att du ville ha framför eftersom du styrketränar.
Jag säger bara vad jag har läst och hört från massvis av folk. Men jag tycker att ingen av dom ser så mycket fake ut, man får vad man gör det till. är man 180 och väger 60kg, väljer att lägga in 800cc men en ultra-high profil klart som korvspad att det ser rätt onaturligt ut. :-P oavsett placering.
Många säger att framför ger en mer fake-look, jag håller inte med. Det är ju det jag säger, det handlar mest om tycke och smak! haha

Man måste bara hitta något som man själv tycker om och i princip skita i vad alla andra tycker. Men viktigt är ju att ta upp vilka komplikationer man kan råka ut för. vad man kan leva med OM nu det skiter sig.
Ja och man kan få problem med aming om man väljer att lägga framför, mest en myt som jag har förstått det.