• Anonym (Tutta)

Bröstförstoring.

Hej, jag ska snart gå på en konsultation inför en bröstförstoring. Ni som har gjort en bröstförstoring, vad tycker ni kan vara bra att tänka på? Vilka inplantat har ni och hur gick det för er efter operationen? Hur lång tid tog det innan ni kunde återgå till det "normala" exempelvis jobb efter operationen? Vilken klinik opererades ni på och sist men inte minst, vart ni nöjda mer resultatet?

Jag ser verkligen fram emot det här och har funderat på detta i många många år. Efter mina barn och allt ammande så har mina bröst försvunnit, nu är det dags att åtgärda det Glad

• Svar på tråden Bröstförstoring.
  • Anonym (Tutta)

Förlossning*

• Anonym (hallon)
    Anonym (Tutta) skrev 2012-05-23 16:00:41 följande:

Uska på en förslossning. Jag ska ha implantaten bakom Obestämd

Isf skulle jag gissa på att du behöver 2 veckor innan du börjar jobba igen,är väl ett ganska fysiskt jobb du har?!

Jag kunde inte ta mig upp ur sängen själv första veckan och då hade jag som sagt framför muskeln.  Och förresten var beredd på en diffus brännande smärta när nervtrådarna ska leta sig tillbaka.
  • Anonym (Tutta)
    Anonym (hallon) skrev 2012-05-23 16:03:15 följande:

Isf skulle jag gissa på att du behöver 2 veckor innan du börjar jobba igen,är väl ett ganska fysiskt jobb du har?!

Jag kunde inte ta mig upp ur sängen själv första veckan och då hade jag som sagt framför muskeln.  Och förresten var beredd på en diffus brännande smärta när nervtrådarna ska leta sig tillbaka.

Tack för hjälpen, jag ska kolla lite. Mjo. det blir en del spring!
  • Anonym (Mill)

Jag har funderat på förstoring ett tag jag med! Kanske nån här som kan svara på mina frågor (en del lite dumma :P)?
    Vad avgör om man ska ha inläggen framför eller bakom muskeln? Vad blir skillnaden?
    Säger man typ "jag vill ha D-kupa" eller när man kommer på konsultationen, hur funkar det?
    Ni som har sambo - vad tycker dom? Min man har uttryckt att han tror att han skulle känna sig rätt fånig om han visste att brösten han gosade med var av plast.. :S (Jag har dock inte nämnt att jag funderar på operation).
    Förändras känseln på något sätt på eller runt brösten? Hur?
    Hur mycket syns ärren? Är det lätt att se att man opererat sig?
    Tack på förhand... :P   

• Anonym (Tutta)
    Anonym (Mill) skrev 2012-05-23 16:47:41 följande:
    Jag har funderat på förstoring ett tag jag med! Kanske nån här som kan svara på mina frågor (en del lite dumma :P)?
    Vad avgör om man ska ha inläggen framför eller bakom muskeln? Vad blir skillnaden?
    Säger man typ "jag vill ha D-kupa" eller när man kommer på konsultationen, hur funkar det?
    Ni som har sambo - vad tycker dom? Min man har uttryckt att han tror att han skulle känna sig rätt fånig om han visste att brösten han gosade med var av plast.. :S (Jag har dock inte nämnt att jag funderar på operation).
    Förändras känseln på något sätt på eller runt brösten? Hur?
    Hur mycket syns ärren? Är det lätt att se att man opererat sig?
    Tack på förhand... :P   

Min man är skitglad Skrattande Haha.. plast.. Vi får hoppas att du inte behöver byta ut hela bröstet Flört Jag går gärna in och skriver någon vecka efter min operation. Hoppas du får några svar innan dess Solig
  • Älsko

opererade mig för snart 3 månader sen. La in 430 cc bakom muskeln har mentor ultra high profile. Endast bröstförstoring.
    Rekomenderar starkt att ha ngn som kan hjälpa dig nästa dagarna.
    Jag hade svårt för att röra mig andra dagen då jag hade ont och var öm i magen och bröst. 
    När jag gick eller stod vart jag skakig i benen och svårt att andas.. Var som jag vägde 200 kg och inte hade någon kondition alls.
    Jobbet kunde jag gå tillbaka efter 2 veckor. Hade aldrig klarat gå tillbaka tidigare.
    Inte bära tungt på 1 månad max ett mjölk paket säger de.
    Lösa kläder när du väl opererat dig. 
    Tränar du ??

hade kunnat tagit större men det får bli efter sista barnet men annars är de skit snygga :) bästa jag gjort. 

• Anonym (Mill)
    Anonym (Tutta) skrev 2012-05-23 17:00:27 följande:

Min man är skitglad Skrattande Haha.. plast.. Vi får hoppas att du inte behöver byta ut hela bröstet Flört Jag går gärna in och skriver någon vecka efter min operation. Hoppas du får några svar innan dess Solig

Haha nä jag vet - har stor C-kupa o skulle vilja ha typ E, men jag vet inte, var bara så han sa :S :P Känner mig lite osäker på hur jag ska göra. Men jag kan ju fundera medan jag sparar pengar - lär ju ta ett tag >.<  :P
  • Anonym (Tutta)

En vecka och en dag kvar...

• Anonym (Tutta)
    Anonym (Mill) skrev 2012-05-23 18:23:40 följande:

Haha nä jag vet - har stor C-kupa o skulle vilja ha typ E, men jag vet inte, var bara så han sa :S :P Känner mig lite osäker på hur jag ska göra. Men jag kan ju fundera medan jag sparar pengar - lär ju ta ett tag >.<  :P

Jag skulle vara jätte nöjd med en stor C-kupa Skrattande Jag har inte ens en A-kupa nu, innan barnen hade jag B/C.
  • Anonym (Tutta)
    Älsko skrev 2012-05-23 17:13:42 följande:
    opererade mig för snart 3 månader sen. La in 430 cc bakom muskeln har mentor ultra high profile. Endast bröstförstoring.
    Rekomenderar starkt att ha ngn som kan hjälpa dig nästa dagarna.
    Jag hade svårt för att röra mig andra dagen då jag hade ont och var öm i magen och bröst. 
    När jag gick eller stod vart jag skakig i benen och svårt att andas.. Var som jag vägde 200 kg och inte hade någon kondition alls.
    Jobbet kunde jag gå tillbaka efter 2 veckor. Hade aldrig klarat gå tillbaka tidigare.
    Inte bära tungt på 1 månad max ett mjölk paket säger de.
    Lösa kläder när du väl opererat dig. 
    Tränar du ??

hade kunnat tagit större men det får bli efter sista barnet men annars är de skit snygga :) bästa jag gjort. 

Jag tränar väldigt mycket. Löptränar ungefär varannan dag.
Svar på tråden Bröstförstoring.