Stinky skrev 2012-07-30 22:04:22 följande:
Det är absolut värt att testa!
Jag drar själv runt på ca 35kg för mycket och är urless på att vara såhär stor!
Har ett sötbegär som inte är av denna värld och äter groteskt stora potioner mat. Inte alltid dålig mat, mycket hemmlagat men mycket av allt!
Har varit med i viktväktarna under flera omgångar, - 13 kg första gången, -23 kg andra gången och nu sist -25 kg..........(blir ju totalt - 60kg :) men tyvärr har jag emellan gått upp allt och lite till. Så nu är jag på väg upp igen, har passerat 100kg igen och mår så fruktansvärt dåligt!
Kan inte sluta tänka på att jag är fet och ligger vaken på nätterna och funderar på hur jag ska göra för att få inspiration att ta tag i detta!
Har tom varit hos läkaren för att se om det finns en medicinsk utväg, vill igentligen inte op mig men känner att jag inte kan gå och må så dåligt som jag gör nu! Medicinskt sett är jag för smal trotts ett BMI på ca 36!!!!!!!
Jag drar mig för att åka med mina barn till stranden och känner att det tar emot att ha sex med min man eftersom jag känner mig så tjock!!
Men jag känner mig lite peppad av att läsa era inlägg så nu tänkte jag börja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attackfasen here I come!
Lycka till alla andra;)
jag känner igen mig mycket i att man äter och sedan får ångest att man ätit för mycket och sötsaker... dumt nog skulle jag hålla mig ifrån sötsaker men gjorde inte det igår heller... känner mig så värdelös.. undra om det finns något på hälsokosten som gör att det tar bort sötsuget, har för mig kromtab men vet inte om det var tillför det. skall fortsätta läsa boken, enligt min ena tjejkompis så skall det finnas en bantingsfas för alla sorters människor. Som ex mammakg mm. Jag har köpt hem protiner osv och äter det varje morgon, skall även börja med gröt, fram tills dukandieten startar. :)