• Anonym (man)

Morgonstånd, funderingar.

Godmorgon
    Morgonstånd, vad brukar ni göra med det?
    Själv tycker ja att morgonsex är underbart med min flickvän då morgonståndet känns hårdare å så är man uthålligare tror ja.

Tjejer, hur reagerar ni när ni ger killen en kram å känner att han har världens morgonstånd?
    Första gången ja sover med en ny tjej, nu var ju det många år sen, men lite genant kan det vara att vakna å ha världens stånd, visst det är naturligt men i alla fall.
    Hur tänker ni tjejer om det?

Skriv nått roligt / pinsamt / skönt när det gäller just morgonstånd .-) 

• Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.
  • teknikfreak

Eftersom jag gillar morgonsex tycker jag morgonstånd är enbart bra :) Däremot har jag fått för mig att min partner har svårare att komma då?

• Anonym (Kåt)

Jag tänder direkt och blir kåt som f*n. Behövs knappt förspel Flört

• Anonym (man)

Man är mer uthållig på morgonen, i alla fall är jag det å det är därför det är så skönt

• Som snö

Min tjej kan bli lite sur om jag inte stoppar in morgonståndet i henne. Annars ser jag inga problem med morgonstånd. Fullt naturligt.

• alice85

Hur jag reagerar beror på om det är vardag eller helg. Vardag: aah shit är så jävla sen stoppa undan den där!!! Helg: mmm nämen hallå där... ;)

• L i n n

ÄLSKAR att känna morgonståndet det första jag gör när vi vaknar.
    Jag vaknar gärna upp till att känna hur han redan är inne i mig, eller på väg in.

Vi har alltid morgonsex.
    Har svårt att ta mig upp ur sängen om jag inte blir påsatt innan

• Farau

Morgonstånd har "guld i mun" Flört

Det bästa ståndet alla kategorier !! och som många ovan skriver kan hålla på mycket längre!! Även som alice85 skriver lite jobbigt på vardagar när man inte "hinner" göra något åt det vilket ofta resulterar att man blir olidligt kåt hela resten av dagen och får ofrivilligt stånd från och till !!

• Anonym (morgonkåt)

Jag skulle älska om min man vältrade sig över mig och satte på mig med sitt morgonstånd utan något som helst förspel eller annat "duttande".

Min man är tyvärr inte särskilt sexuell av sig och i början av vårt förhållande sa han tom att morgonsex kunde jag glömma. Dock har han tänkt om till viss del, men fortfarande kan han inte sexa utan förspel, och dessutom gillar han "mjukt och luddigt" sådant...
    Jag gillar snabba påsättningar och hårda bandage, så vi har en del att jobba på.

• Anonym

Jag är inte kåt på morgonen, har aldrig varit, har haft sex ibland på morgonen men det är väldigt sällan.Däremot så brukar jag runka av min man på morgonen eftersom han alltid har morgonstånd och är extremt kåt då. Jag kan tycka det är lite upphetsande att runka av han då för det blir som ett långt förspel till kvällenFlört

• Anonym

Morgonsex är det bästa jag vet! Dock inte det bästa min man vet, tyvärr. Han gillar knappt sex över huvud taget? -.-

Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.