• Anonym (man)

Morgonstånd, funderingar.

Godmorgon
    Morgonstånd, vad brukar ni göra med det?
    Själv tycker ja att morgonsex är underbart med min flickvän då morgonståndet känns hårdare å så är man uthålligare tror ja.

Tjejer, hur reagerar ni när ni ger killen en kram å känner att han har världens morgonstånd?
    Första gången ja sover med en ny tjej, nu var ju det många år sen, men lite genant kan det vara att vakna å ha världens stånd, visst det är naturligt men i alla fall.
    Hur tänker ni tjejer om det?

Skriv nått roligt / pinsamt / skönt när det gäller just morgonstånd .-) 

• Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.
  • poker face
    alice85 skrev 2012-05-21 09:28:32 följande:
    Hur jag reagerar beror på om det är vardag eller helg. Vardag: aah shit är så jävla sen stoppa undan den där!!! Helg: mmm nämen hallå där... ;)
  • Sven Justus

Konstigt att så många verkar tro att morgonstånd beror på någon form att speciell morgonkåthet, eftersom morgonstånd uppstår av helt andra orsaker. 

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Som snö

Spelar det nån som helst roll vad anledningen till ståndet är? Skulle det inte bli förbaskat trist om man analyserade varje stånd istället för att njuta av det?

• snäckansand

Ett tag när vi inte var så trötta etc. och hade tid så sög jag alltid av hans morgonstånd och han tillfredställde mig på kvällen i soffan... Bra deal!

• Anonym (Suzzy)

Skulle gilla om min sambo tog tillvara på morgonståndet varje morgon, men som en del sagt, så är han inte så sexuell av sig, inte så mkt som jag är! Sen har vi en liten som ibland sover med oss.....

• Anonym
    snäckansand skrev 2012-05-21 15:35:06 följande:
    Ett tag när vi inte var så trötta etc. och hade tid så sög jag alltid av hans morgonstånd och han tillfredställde mig på kvällen i soffan... Bra deal!
  • Anonym (gör inget)

Gör ingenting med min killes morgonstånd. Morgonsex har vi i princip aldrig, jag gillar det inte. Vi är rätt morgontrötta av oss så tror inte min kille heller är så förtjust i morgonsex. Runka eller suga av honom har jag aldrig gjort så det är heller inget alternativ.

• Anonym (tanten)

Vi har aldrig sex på morgonståndet eftersom min gubbe är så kissnödig när han vaknar. Är inte ni andra killar det?

• jonas1974
    Anonym (tanten) skrev 2012-05-21 16:09:50 följande:
    Vi har aldrig sex på morgonståndet eftersom min gubbe är så kissnödig när han vaknar. Är inte ni andra killar det?
    Tänkte precis skriva att mitt morgonstånd sammanfaller oftast med kissnödighet, så vissa ställningar och något långdraget är uteslutet.
    Men jag märker ingen skillnad på styvhet i morgonstånd och "vanligt" stånd, nu dricker jag väldigt sällan men då kan jag få lite "vinballe". Huvudet vill mer än kroppen så att säga
Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.