• Anonym (man)

Morgonstånd, funderingar.

Godmorgon
    Morgonstånd, vad brukar ni göra med det?
    Själv tycker ja att morgonsex är underbart med min flickvän då morgonståndet känns hårdare å så är man uthålligare tror ja.

Tjejer, hur reagerar ni när ni ger killen en kram å känner att han har världens morgonstånd?
    Första gången ja sover med en ny tjej, nu var ju det många år sen, men lite genant kan det vara att vakna å ha världens stånd, visst det är naturligt men i alla fall.
    Hur tänker ni tjejer om det?

Skriv nått roligt / pinsamt / skönt när det gäller just morgonstånd .-) 

• Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.
  • Farau
    Anonym (tanten) skrev 2012-05-21 16:09:50 följande:
    Vi har aldrig sex på morgonståndet eftersom min gubbe är så kissnödig när han vaknar. Är inte ni andra killar det?
    Det händer, men då kissar man o sedan är morgonbongen där igen Skrattande
  • PrimitivMan

Jag föredrar att krypa tätt intill bakifrån och låta henne känna mitt morgonstånd. Det är mitt absoluta favoritsätt att väcka någon. Gör det nästan i sömnen dessutom.

Är lite orolig när man skall dela säng med någon på jobb-event och liknande. Rädd att autopiloten skall gå igång och glömma bort vem man har bredvid sig. Hmm sist fick jag sova i eget rum  . Hoppas det bara beror på mina snarkningar och inget annat.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym

Det mysigaste som finns, vakna med sambons stånd i rumpan varje morgon och känna hur den sakta glider in ;D

• Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-05-21 16:20:33 följande:
    Jag föredrar att krypa tätt intill bakifrån och låta henne känna mitt morgonstånd. Det är mitt absoluta favoritsätt att väcka någon. Gör det nästan i sömnen dessutom.
    Exakt så brukar min sambo också göra förutom att han väcker mig, jag vaknar först som regel och sen väcker jag han, då står kuken direkt nästan och han är hur kåt som helst, han är alltid kåtast på morgonen.
  • teknikfreak
    Sven Justus skrev 2012-05-21 15:18:26 följande:
    Konstigt att så många verkar tro att morgonstånd beror på någon form att speciell morgonkåthet, eftersom morgonstånd uppstår av helt andra orsaker. 
    Nu såg jag ingen som sa sig tro just detta men även om så vore fallet så spelar väl inte det någon som helst roll? Är han kåt, jag kåt och han har stånd får du kalla det persilja om du vill och tro att det beror på vintersolståndet eller vad du vill, kontentan är att man får skönt sex Kyss
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Trust me

Mitt morgonstånd har inget med kåthet att göra. Kuken står men jag är inte kåt. Varför då ha sex? Många inlägg låter som att man blir kåt av att ha stånd. Udda..

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Som snö
    Trust me skrev 2012-05-21 17:24:21 följande:
    Mitt morgonstånd har inget med kåthet att göra. Kuken står men jag är inte kåt. Varför då ha sex? Många inlägg låter som att man blir kåt av att ha stånd. Udda..

Med mig är det lite tvärtom. Jag är för det mesta mer eller mindre kåt. Dock är det inte alltid jag har stånd. Även fast det aldrig är långt borta i rätt sällskap. Så jag tycker det är udda att ha stånd UTAN att vara kåt!
  • lykantrophona

Alltså, att min pojkvän har stånd är ju alltid mysigt, oavsett. Sen brukar han inte vara på humör för sex på morgonen så ofta :/ Men att bara titta på den är ju också väldigt trevligt.

• L i n n

Titta på den?
    Ge han en avsugning eller morgonrunk så ska han nog bli på bättre humör! Haha.

• Anna Paulita

Jag tänker att det är bra att min man är fullt frisk. Med två barn varav det ena vaknar 06.00 hinner man inte tännka så mycket mer än så-

Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.