• Anonym (man)

Morgonstånd, funderingar.

Godmorgon
    Morgonstånd, vad brukar ni göra med det?
    Själv tycker ja att morgonsex är underbart med min flickvän då morgonståndet känns hårdare å så är man uthålligare tror ja.

Tjejer, hur reagerar ni när ni ger killen en kram å känner att han har världens morgonstånd?
    Första gången ja sover med en ny tjej, nu var ju det många år sen, men lite genant kan det vara att vakna å ha världens stånd, visst det är naturligt men i alla fall.
    Hur tänker ni tjejer om det?

Skriv nått roligt / pinsamt / skönt när det gäller just morgonstånd .-) 

• Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.
  • Anonym (tanten)
    Som snö skrev 2012-05-22 13:38:57 följande:
    Appropå gubbe så skulle jag aldrig kunna ha sex med nån som kallade mig gubbe. Eller med nån jag kallade tant eller gumma heller. Gummor, gubbar och tanter, det är nog bland det mest oerotiska som finns i ögon/öron. Nåt som skulle få det präktigaste morgonståndet att slokna!
    Alla är olika som tur är! Han är min älskade gullegubbe och det har han varit ända sedan har var 25 år, alltså för drygt 30 år sedan. Jag är hans gullegumma
  • Anonym (tanten)
    Som snö skrev 2012-05-22 13:38:57 följande:
    Appropå gubbe så skulle jag aldrig kunna ha sex med nån som kallade mig gubbe. Eller med nån jag kallade tant eller gumma heller. Gummor, gubbar och tanter, det är nog bland det mest oerotiska som finns i ögon/öron. Nåt som skulle få det präktigaste morgonståndet att slokna!
    ...och jag skulle inte kunna ha sex med någon som inte stavar korrekt, så det så...

Apropå ditt inlägg ovan
  • Tom Araya

Många kopplar ihop morgonstånd med morgonkåthet....det har nödvändigtvis inte med varandra att göra även om båda kan infinna sig samtidigt.

• Anonym (Kille)

Ofta vaknar jag med morgonstånd men är inte det minsta kåt för det även om han där nere står som en hård pinne.

Men sen blir det så ibland att när man upptäcker att den står som en hård pinne så kan det i sin tur bli ett resultat att man börjar tänka på sex i och med att den är hård och voila så blir man kåt av det.

• L i n n

Vilken jäkla tur att jag har överseende med små slarvfel, som nu för tiden oftast sker av autocorrect på mobilen, så att jag kan ha sex med SOM SNÖ!

Och vilken tur att vissa andra har sådana problem med stavning så att jag får ha honom för mig själv!

• Som snö

Snyggaste bästa Linn!
    Hur bra jag än börjar stava kommer du alltid få ha mig för dig själv!!!

Men på riktigt, vad är det jag stavat så tokigt nu? Jag hittar inte???

• Anonym (tanten)
    Som snö skrev 2012-05-22 15:52:30 följande:
    Snyggaste bästa Linn!
    Hur bra jag än börjar stava kommer du alltid få ha mig för dig själv!!!

Men på riktigt, vad är det jag stavat så tokigt nu? Jag hittar inte???
    Apropå stavas med ett p och inte med två

Linn, du får ha honom för dig själv, jag har ju min GUBBE !
  • Anonym (tanten)
    LokesMammi skrev 2012-05-22 15:45:07 följande:
    Är det inte ett "bra sätt" o bli av med morgonståndet att ha sex/avrunkad/avsugen? =)
    Enl min GUBBE beror morgonståndet ofta på att han är jättekissnödig och då vill man kanske inte ha sex? Dessutom försvinner ju ståndet ganska snabbt när han går upp. Efter kissandet kan den komma upp igen och vilja ha sex
  • jonas1974

Powernapståndet är bättre än morgonståndet.!!

Sen att man har stånd betyder inte automatiskt att man vill knulla!
    Jag gillar att glida runt med bånge och känna mig manlig, se blickarna från min fru och jävlas lite.
    Servera frukosten på sängen när man nästan kan ställa brickan på kalsongen..

Lite payback för dom gångerna vi ska gå ut och hon har gjort sig fin och jag blir sugen men får ett kyligt, vänta tills vi kommer hem till svar.

Svar på tråden Morgonstånd, funderingar.