• Anonym (Köpa)

Köpa kondom? Pinsamt?

Är det bara jag som tycker det är himla pinsamt att gå och köpa kondomer på apoteket eller nån annanstans?

Man går runt i butiken två varv, sen kommer nån i butiken o frågar om man behöver hjälp med något. Hur många säger jooo jag ska ha kondomer.. Nej, man säger att man bara tittar och så snabbt så tar man ett paket och står i kön till kassan och hoppas ingen ser och man försöker gömma under nån annan produkt.

Detta känner jag fast jag är 31 år.

• Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?
  • Anonym

Om du tycker det är så pinsamt ts så finns det ju annat sex att ha som inte innebär vaginalt samlag. Många tjejer gillar inte ens vaginalt samlag.

• Anonym

Pinsamt när man regelbundet köper ett stopack kondomer, några dagar senare ett gravtest och efter ytterligare några dagar måste köpa folsyra och apoteksbiträdet frågar lite lustigt "fungerade inte kondomerna?"

• Cheeses
    MammaTillGuldklimpar skrev 2012-05-23 17:10:52 följande:
    Jag tycker också att det är punsamt.. Min man får köpa dem när jag inte ens är med i affären! Haha!

Haha samma här... hehe. Min kille får köpa dem när han är och handlar själv helt enkelt.
  • Anonym (Köpa)

Intressant vad många olika svar. En del tycker det är jätte jobbigt och en del inte.

Asså idag ville jag köpa på mig lite men jag fick åka runt för att hitta något ställe och jag hittade ingen butik där jag kunde självskanna eller ta varan själv. Apoteket var stängt så sent. Så det blev inget, för jag vill inte fråga efter kondomer över disk.

• Ant3
    Frontline skrev 2012-05-23 14:35:19 följande:
    Inte det minsta pinsamt..
    Då är det nog mer pinsamt att som singelkille gå in och köpa en porrtidning, folköl och en toarulle på macken
    Hahahaha Skål
  • Anonym

hur gamla är ni? Det är pinsamt att få en könssjukdom eller att göra en abort!

Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?