• Anonym (Köpa)

Köpa kondom? Pinsamt?

Är det bara jag som tycker det är himla pinsamt att gå och köpa kondomer på apoteket eller nån annanstans?

Man går runt i butiken två varv, sen kommer nån i butiken o frågar om man behöver hjälp med något. Hur många säger jooo jag ska ha kondomer.. Nej, man säger att man bara tittar och så snabbt så tar man ett paket och står i kön till kassan och hoppas ingen ser och man försöker gömma under nån annan produkt.

Detta känner jag fast jag är 31 år.

• Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?
  • Anonym (kondomerian)
    Anonym (elsa) skrev 2012-05-24 01:37:20 följande:
    Jo, det är klart att hon reagerade på kombinationen. Jag har ändå svårt att köpa kondomer efter den händelsen eftersom jag inbillar mig att alla tittar eller så tänker jag på hennes min när jag la fram mina varor vid kassan. Men kondomer måste man ha så det är bara att bita ihop och gå och handla :)
    Men tänk om hon tittar avundsjukt? Eller bara funderar på "hade det inte vart billigare, effektivare med ppiller när du ändå behöver dagen efter piller?"

Seriöst tror inte människor, i alla fall inte under 40 reagerar nämnvärt på kondomer...
  • Lakey69

Inte över 40 heller. 
    När jag precis träffat första tjejen och var typ 18 tyckte jag att det var jobbigt men efter vi fått barn och frun fortfarande ammade så körde vi med kondom. Eftersom det är lite ömt i området och ala funktioner inte kommer tillbaks med full kraft direkt blev det en tub glidmedel också. Det värsta som eventuella betraktare kunde tänka var att "här ska det köras i 2:an" men jag tänkte att i så fall blir de nog bara avundsjuka. Jag köper kondomer, och du köper ... immodium? Jag ska knulla och du håller på att skita på dig? I win! 

• Anonym (Apoteket)

Jag jobbar på ett apotek och vill bara säga att det är jättevanligt och händer ofta att folk köper kondomer, glidmedel och dagen-efterpiller. Vissa använder även glidmedel för att återfukta slemhinnorna efter dusch. Så vi reagerar inte alls! Solig

Kan även nämna att det händer säkert 20 ggr per dag att folk köper hemorojjdkräm och suppar och ber om rådgivning angående detta.. så det är oxå väldigt vanligt (en del tycker det är pinsamt att köpa det vet jag)

• Coyote
    Anonym (Apoteket) skrev 2012-05-25 06:54:51 följande:
    Jag jobbar på ett apotek och vill bara säga att det är jättevanligt och händer ofta att folk köper kondomer, glidmedel och dagen-efterpiller. Vissa använder även glidmedel för att återfukta slemhinnorna efter dusch. Så vi reagerar inte alls! Solig

Kan även nämna att det händer säkert 20 ggr per dag att folk köper hemorojjdkräm och suppar och ber om rådgivning angående detta.. så det är oxå väldigt vanligt (en del tycker det är pinsamt att köpa det vet jag)
    Glidmedel har jag köpt för att ha till bebisens rektaltermometer också, det kände jag mig dock nästan tvungen att påpeka, så de inte skulle tro att jag hade någon udda termometer-fetish.
  • Anna Paulita

Jag har nog bara köpt kondomer två gånger, båda gångerna efter våra barns födelse och jag upplevde det inte som det minsta pinsamt. Det hade varit pinsamt om kassörskan var min mamma eller svärmor, men det ä rju en "nobody" som jag aldrig kommer träffa igen. Jag bryr mig inte det minsta!

• Anonym

ja köpte glidmedel på apoteket å stod å valde mellan vanligt eller silikonbaserat när en ung tjej som jobbade där kom fram å fråga om ja behövde hjälp.
    Full i fan som ja var då så frågade ja vilket som var bäst vid analsex, hon var svårt generad men till slut fick hon fram att hon tyckte silikonbaserade funkade bäst. 

• Anna Paulita
    Anonym skrev 2012-05-25 08:32:47 följande:
    ja köpte glidmedel på apoteket å stod å valde mellan vanligt eller silikonbaserat när en ung tjej som jobbade där kom fram å fråga om ja behövde hjälp.
    Full i fan som ja var då så frågade ja vilket som var bäst vid analsex, hon var svårt generad men till slut fick hon fram att hon tyckte silikonbaserade funkade bäst. 

Haha, det var lite roligt!
  • Anonym

Det är bara att handla, vill man ha sex å vara ansvarsfull, förhindra att göra tjejen gravid med mera då får man handla.
    Sex är naturlig del av livet så det är inget konstigt, tror inte en kotte bryr sig utan känslan att det är pinsamt är nog bara hos personen som handlar. 

• Anonym (Köpa)

Ska försöka köpa imorgon får vi se hur det blir. :)

Asså, jag använder kondom också för att dem är så sköna att använda på egen hand också, minskar även kladdet.

Å nu är de slut så jag måste ha fler.

Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?