• perla2010

Mamma snopp

Oh kom just på vad Perla sa för skoj när jag hämtat henne på dagis och vi låg i sängen och läste bok. Helt ut i det blå kom det;

Mamma snopp och pekade på mitt underliv. Nej sa jag, mamma har en slida. Perla snopp sa Perla. Nej Perla har en slida, pappa har en snopp.
    Då ler hon och säger köpa! =))))

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 14:10
    Seriöst, snälla ni som har en massa klagomål/åsikter om huruvida min dotter vet vilket kön hon har eller hur vi tvättar henne, gör en egen tråd.

Startade denna tråd som en kul grej, inget annat.

Ni som är ute efter bråk eller diskussioner, vänd er någon annanstans.

Ni som har kul saker att dela med er om era barn, hjärtligt välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 15:57
    Såja, jag ger upp! Kan man ta bort en tråd man skapat?
  • Svar på tråden Mamma snopp
  • perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 11:51:57 följande:
    Hoppas verkligen inte du tvättar din dotters slida/Vagina TS!! Va fan ska du där inne och göra? Och på en så liten? Jag vet ingen, varken vuxen eller barn som tvättar inne i slidan. Den rengör sig själv!
    Jo jag använder flaskborste, och ifall det är riktigt smutsigt så tar jag toalettborsten!
  • Höghus

Precis som jag trodde med andra ord! Ett tips: Eftersom du verkar lägga vikt vid anatomisk korrekthet kanske du skulle ta någon minut och googla slida/vagina (samma sak) så att du hädanefter vet var denna sitter och inte lär ditt barn fel.

• perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 14:21:23 följande:
    Precis som jag trodde med andra ord! Ett tips: Eftersom du verkar lägga vikt vid anatomisk korrekthet kanske du skulle ta någon minut och googla slida/vagina (samma sak) så att du hädanefter vet var denna sitter och inte lär ditt barn fel.
    Jag hälsar dig detsamma. Kan du nu klicka in på en annan tråd, är du snäll.
  • Höghus

Detsamma vaddå? Jag har till skillnad från en del andra full koll på anatomi. Och eftersom detta är ett öppet forum hänger jag i vilka trådar jag vill

• perla2010
    Lumikki skrev 2012-05-31 15:15:18 följande:
    Detsamma vaddå? Jag har till skillnad från en del andra full koll på anatomi. Och eftersom detta är ett öppet forum hänger jag i vilka trådar jag vill
    Ok, då är det numera din tråd!
  • Suzén

Lumikki, lär du din HEN att hEn har en kuklida som inte behöver rengöras så ser vi hur fräscht den ungen kommer vara! Låt oss andra roa oss men vad Perla hittar på samt andra balla ungar :)
    Längtar till min påg frågar var mammas penis tagit vägen eller varför mammas gump går hela vägen fram men inte hans o pappas!
    Underbart med dessa småttingar och härligt att få vara med om deras verklighet ❤
    Bamsekram till alla barn ❤

• perla2010
    Suzén skrev 2012-05-31 17:34:24 följande:
    Lumikki, lär du din HEN att hEn har en kuklida som inte behöver rengöras så ser vi hur fräscht den ungen kommer vara! Låt oss andra roa oss men vad Perla hittar på samt andra balla ungar :)
    Längtar till min påg frågar var mammas penis tagit vägen eller varför mammas gump går hela vägen fram men inte hans o pappas!
    Underbart med dessa småttingar och härligt att få vara med om deras verklighet ❤
    Bamsekram till alla barn ❤
    Hahaha bra där! Glöm inte att det numera är Lumikkis tråd! Alla uttalanden bör gå via denne person som kan och vet allt!
  • jwrh
    Lumikki skrev 2012-05-31 15:15:18 följande:
    Självklart får du hänga i vilka trådar du vill, även denna tråden. Synd bara att du är så förbenat tråkig att du ska in och läxa upp TS gällande anatomi när hon glad ville berätta att hennes dotter börjar ägna sig åt mer avancerade funderingar än tidigare. Tips till dig: Skapa en ny tråd som du t.ex. kan kalla "Anatomi, för de som bryr sig." Flört
  • perla2010
    ingelala skrev 2012-05-31 18:09:45 följande:
    Självklart får du hänga i vilka trådar du vill, även denna tråden. Synd bara att du är så förbenat tråkig att du ska in och läxa upp TS gällande anatomi när hon glad ville berätta att hennes dotter börjar ägna sig åt mer avancerade funderingar än tidigare. Tips till dig: Skapa en ny tråd som du t.ex. kan kalla "Anatomi, för de som bryr sig." Flört
    Hehehehe ja!! Precis! Och vet du vad som gör mig tokig!! Att jag blir provocerad (brukar inte bli det men av någon anledning har jag blivit totalt vansinnig på dessa som envisas med att skriva tråkigheter här!). Grrrrrrrrrrrrr
Svar på tråden Mamma snopp