• Anonym (nöjd :))

bukplastik, före och efter!

här kan alla som gjort bukplastik och som vill ladda upp sina före och efterbilder.
    här kommer mina :) 
    första bilden är dagen före bukplastiken och den andra bilden är ca 3 veckor efter. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-06 20:43
    tack för alla fina kommenatarer. såg att jättemånga hade skrivit sedan igår så jag skriver lite här istället!
    Jag har gjort min bukplastik på strandkliniken i stockholm och jag fick betala 50 000. Jag gjorde en full bukplastik och 1 kg hud togs bort från magen. magmusklerna syddes även ihop på grund av att de hade delat sig.
  • Svar på tråden bukplastik, före och efter!
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-06-06 14:58:17 följande:
    Märker att du inte vet skillnaden på forum och IRL.
    HAHA!! I forum ska man också kunna bete sig det finns en del regler på forum men det kanske du missat?? 
    Sen finns det ju för allt i världen korkskallar som trollar runt i trådarna också...  

• Anonym
    Mamma på heltid skrev 2012-06-06 10:19:16 följande:
    Jag betalade 44000kr och det finns bilder inne hos mig under starka bilder.
    Verkligen superfint resultat! Får man fråga hur stora dina barn var när de föddes?
    Är du nöjd med resultatet själv och tycker du att det var värt pengarna och smärtan?

Jag frågar pga. att jag själv har tänkt genomgå operation.
  • Anonym (a)
    Anonym skrev 2012-06-06 14:58:17 följande:
    Märker att du inte vet skillnaden på forum och IRL.
    Helt ärligt, VAD har du emot Beckah? Vad är det som gör att du valde ut just henne att attackera? Eller håller du på så här i alla trådar med alla medlemmar? Lägger dig i saker du inte har med att göra, drar upp saker som är totalt OT för tråden osv? Det lyser genom ganska tydligt att detta är personligt av någon anledning.
  • bubbla00

Jag hade inte särskilt ont efter op. Det jag tyckte var jobbigast var att inte kunna sova på mage och att ha på sig den där skavande korsetten som man skulle ha i sex veckor, men jag kan inte klaga, det var faktiskt inte så faligt.

• Anonym (a)
    Anonym skrev 2012-06-06 15:22:04 följande:
    Har inget emot Beckah, känner henne inte så värst bra. Jag såg en bild på henne son och då är det natruligt att vända sig till henne. Eller tycker du att jag borde ha vänt mig till någon annan medlem om hennes son?!

Det är inte personligt mer än att det handlar om hennes son.   
    Så hennes son utmärker sig så extremt mycket att du var tvungen att kontakta henne? Det är faktiskt inte naturligt att ens kontakta en främmande människa för att diskutera hennes barns hälsa. Det är ganska twisted. Om det finns orsak att oroa sig över sonen så tror jag att hennes vänner och anhöriga också ser det och är isåfall de som bör säga något.
  • Magdalena82
    Anonym skrev 2012-06-06 14:17:17 följande:
    Jag vet vad UNS är och att det inte ger mörkat under ögonen.
    Men kan du inte bara lägga ner??? Du har absolut ingenting med saken och göra. Du borde dessutom skämmas för att du angriper någon annans barn. Skaffa ett liv, eller åtminstone en ryggrad så du slipper spy galla anonymt!!!
  • Caramella
    Anonym skrev 2012-06-06 15:22:04 följande:
    Har inget emot Beckah, känner henne inte så värst bra. Jag såg en bild på henne son och då är det natruligt att vända sig till henne. Eller tycker du att jag borde ha vänt mig till någon annan medlem om hennes son?!

Det är inte personligt mer än att det handlar om hennes son.   
    Men fy va oförskämt av dig...
  • Anonym (Undrande)
    vampyria2 skrev 2012-06-06 14:22:46 följande:
    Gjorde en bukplastik för 5 veckor sedan men tog faktiskt inga före bilder, ångrar det lite nu faktiskt Obestämd 

Men en fråga ni som har gjort en hade ni jätte ont efter åt? Jag blev så förvånad att jag inte hade det, hade läst överallt att man skulle ha så ont de första dagarna, visst kändes det men ont skulle jag inte vilja kalla det.
    Har du hög smärttröskel vanligtvis?
    Jag gjorde en annan plastikop, och var förberedd på det absolut värsta!
    Så blev väldigt förvånad när det värsta uteblev och jag var på fötter och skötte hushållet på nolltid.
    Håller verkligen tummarna att det kommer bli likadant om jag gör en bukplastik op.

Vad skönt det kändes att läsa om någon som klarade op galant! :)
    Hur mycket egen skötsel ska man göra´?
Svar på tråden bukplastik, före och efter!