• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:42:55 följande:
    Det låter, ursäkta uttrycket, skittråkigt att inte tillåta sig själv att ha drömmar och illusioner.

Det är ju dessutom så med fantasier att tjusningen med dem ofta är att det är just fantasier och att man inte ens vill att de ska förverkligas. Och det måste absolut inte bara handla om förhållanden, sex och drömprinsar utan går att applicera på andra områden i livet också.

Men om det vet ni ju ingenting, ni som inte kan drömma. Jag tycker synd om er.  
    Ja, många kanske tycker det är himla tråkigt att leva som mig, men jag drömmer om vad jag ska hitta på i mitt eget liv, sådant jag kan styra över, ex samma kväll.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-25 10:52:17 följande:
    Ja vissa mår säkert bra av det men jag eftersom jag inte själv funkar så så fattar jag ex inte varför man sitter och drömmer om en bil man aldrig kommer att köpa eller sitter och tittar på killar bara för deras utseende. Ger mig ingenting. Eller sitter och drömmer om att ens partner ska köpa blommor till en?? Då blir man ju deprimerad för allt man inte har. Verkar ju som många tycker att filmstjärnor är snyggare än sin egen partner...och vad grundar man det på egentligen??

Ja, varför kan folk inte försöka uppskatta det de har? I stället för att söka andra kickar och "komplement".
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:51:23 följande:
    Jag förstår och naturligtvis har jag drömmar. Men jag tycker verkligen att det är kontraproduktivt att ha som regel att man ska fanisera om ett sexliv man önskar sig medan partnern samtidigt känner sig bortstött och dålig. 

Ni som nu tänker protestera och säga att ni har det jättebra och att båda i förhållandet älskar porr, det är inte er jag vänder mig till. Alla får göra som de vill. 
    Exakt, jag struntar också i om andra ser på porr och mår bra av det men man läser ju trådar här varje dag där tjejen nekas sex för killen redan är färdig med sexet den dagen.
  • Cecese
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:51:23 följande:
    Jag förstår och naturligtvis har jag drömmar. Men jag tycker verkligen att det är kontraproduktivt att ha som regel att man ska fanisera om ett sexliv man önskar sig medan partnern samtidigt känner sig bortstött och dålig. 

Ni som nu tänker protestera och säga att ni har det jättebra och att båda i förhållandet älskar porr, det är inte er jag vänder mig till. Alla får göra som de vill. 
    Jag gillar inte porr och det ger mej absolut inget att kolla på det. Men jag har ändå inget emot att mannen tittar på det. Så länge jag vet att han väljer mej före porren så är det inget problem att han kollar när jag inte är där. Skulle han däremot börja välja bort mej och välja porren före mej så ja, då skulle det vara ett problem.
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:54:44 följande:
    Ja, varför kan folk inte försöka uppskatta det de har? I stället för att söka andra kickar och "komplement".
    För att folk inte har så jäkla bra sexliv som de påstår.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Cecese skrev 2012-06-25 10:55:25 följande:
    Jag gillar inte porr och det ger mej absolut inget att kolla på det. Men jag har ändå inget emot att mannen tittar på det. Så länge jag vet att han väljer mej före porren så är det inget problem att han kollar när jag inte är där. Skulle han däremot börja välja bort mej och välja porren före mej så ja, då skulle det vara ett problem.

Och om ni trivs så är det rätt för er, konstigare än så är det inte.
  • Anonym
    Ripper500 skrev 2012-06-09 08:05:31 följande:
    Din sambo lär titta på porr oavsett om du säger åt han,gömmer datorn etc.
    Han kanske måste titta på porr för att kunna onanera.
    Tur att den stackarn inte var född under stenåldern då... 
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-25 10:59:24 följande:
    Tur att den stackarn inte var född under stenåldern då... 
    Ja, för män verkar vara så korkade att de inte minns från gång till gång hur man gör utan behöver lite instruktionsvideo....=)
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-25 11:01:01 följande:
    Ja, för män verkar vara så korkade att de inte minns från gång till gång hur man gör utan behöver lite instruktionsvideo....=)
    Typ så...
    Jag anser att antingen så blir man sugen (av okänd anledning) och då kanske man onanerar och sen är det bra...
    Eller så är man inte sugen och då är det lugnt. Varför sätta igång en film för att bli kåt?
    Ungefär som att springa till stan och ställa sig utanför en restaurang med förhoppning om att känna matosen och bli hungrig...  Idiotiskt!
  • OlleSQ
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:29:27 följande:
    På vad jag lärt mig under mitt liv, de män jag träffat, de böcker i ämnet som skrivits, samtal med terapeuter osv. Jag har tagit ansvar för min åsikt och jag har grundligt studerat ämnet eftersom det har varit ett problem för mig.
    Ok. Du har träffat män som är så. Baserat på min erfarenhet så verkar vissa kvinnor dras till en och samma typ av män även om det är destruktivt för dom. Dessa män är på inget sätt representativa för resten av männen.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!