• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym skrev 2012-06-25 10:35:56 följande:
    Jaså, en man kollar på en annan naken kvinna, men fantiserar minsann att det är hans "egna" kvinna han tittar på/knullar i fantasin. Det där tror jag inte på. Det är betydligt lättare att istället be sin kvinna skicka nakenbilder på sig själv så han har nått att titta på..

Män säger så för att inte kvinnan ska bli ledsen. Vi kvinnor kan välja att tro på det om vi vill!
  • Chazz Michael Michaels
    Fridayyy skrev 2012-06-25 10:35:09 följande:
    Men hur många romantiska filmer visar bara romantik? De försöker ju i alla fall att göra nåt mer med dessa filmer, ev blanda in humor eller bra skådisar eller försöka vinna nåt pris för bra handling.
    Ja, det går inte att jämföra rakt av - men grundsyftet är, menar jag, fortfarande detsamma. Bara det att folk fantiserar till olika saker.

Och jag kan inte se varför det skulle vara mer "rumsrent" att drömma sig bort till en romantisk film eller bok än att göra det till porr. 
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
    Fridayyy skrev 2012-06-25 10:37:52 följande:
    Och om man nu sätter sig för att se på romantisk film som komlement i sitt liv, varför gör man det då istället för att själv skaffa sig en drömprins??? Nej, jag är ingen drömmare själv och har så svårt att förstå mig på de som drömmer sig bort, det är väl där mitt problem ligger. Jag handlar istället för att drömma.

Där är vi lika, du och jag Fridayy. Jag fattar heller inte varför man inte gör någonting åt saker i stället för att sitta och låtsas.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:39:27 följande:
    Där är vi lika, du och jag Fridayy. Jag fattar heller inte varför man inte gör någonting åt saker i stället för att sitta och låtsas.
    Det låter, ursäkta uttrycket, skittråkigt att inte tillåta sig själv att ha drömmar och illusioner.

Det är ju dessutom så med fantasier att tjusningen med dem ofta är att det är just fantasier och att man inte ens vill att de ska förverkligas. Och det måste absolut inte bara handla om förhållanden, sex och drömprinsar utan går att applicera på andra områden i livet också.

Men om det vet ni ju ingenting, ni som inte kan drömma. Jag tycker synd om er.  
  • Cecese
    Fridayyy skrev 2012-06-25 08:45:45 följande:
    Skulle JAG har behov av att kolla på porr så skulle det vara när jag tröttnat på mitt eget sexliv och när jag finner karln hemma tråkig och det är säkert fler som tänker som mig så var inte så j*vla naiva och tro att alla tänker på sin partner. Jag tror de flesta killar INTE tänker på sin egen tjej när de sitter där. Har jag fel?
    Jag kollar inte porr för det ger inte mej något. Däremot så kollar jag gärna vanliga filmer med heta scener, läser porrnoveller, kollar på snygga killar på tvn och fantiserar. Det handlar absolut inte om att jag är trött på mitt sexliv, jag har bättre sex än vad jag haft tidigare i mitt liv och hittat en partner som tänder mej på alla sätt och som får mej att njuta till max. Spela roll om killen tänker på mej eller inte när han kollar porr, jag bryr mej inte. Jag vet att han tänder på mej och väljer mej före porren alla gånger. Jag fantiserar t.ex. om Damon i Vampier Diaries och tycker han är väldigt het och sexig. Det vet min partner om och inte stör det han. 
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:38:57 följande:
    Ja, det går inte att jämföra rakt av - men grundsyftet är, menar jag, fortfarande detsamma. Bara det att folk fantiserar till olika saker.

Och jag kan inte se varför det skulle vara mer "rumsrent" att drömma sig bort till en romantisk film eller bok än att göra det till porr. 
    Men är inte syftet lite olika? Jag drömmer mig ALDRIG bort när jag ser en film, jag tänker aldrig att jag skulle vara den där personen. Iså fall är ju syftet samma med att se en fotbollsmatch???? Drömmer du att du är den där bästa spelaren??

Vill killar ha tjejer som sitter och önskar att deras liv vore som en romantisk film??
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:19:32 följande:
    Och den tanken är utmärkande för just porr menar du? Du kan inte se att erotisk litteratur, romantiska filmer och dylikt fyller precis samma syfte i grunden?
    VARFÖR kommer alltid dessa romantiska filmer in i bilden som ett motsvar på vad kvinnor minsann gillar att frossa i. Som en jämförelse till männens porr?
    Personligen tittar jag bara på porr när jag är singel och det börjar bli tradigt att köra solo hela tiden, jag tittar bara på romantiska filmer när jag är singel och saknar lite kärlek i livet, tittar på roliga sitcoms när det är längesen man träffade sina vänner och känner sig ensam. Jag söker upp sånt som jag saknar för tillfället i livet.

Människan söker sånt som den saknar. Så enkelt är det!
  • Chazz Michael Michaels
    Fridayyy skrev 2012-06-25 10:45:22 följande:
    Men är inte syftet lite olika? Jag drömmer mig ALDRIG bort när jag ser en film, jag tänker aldrig att jag skulle vara den där personen. Iså fall är ju syftet samma med att se en fotbollsmatch???? Drömmer du att du är den där bästa spelaren??

Vill killar ha tjejer som sitter och önskar att deras liv vore som en romantisk film??
    "Sitter och önskar"... det är ju inte så att man sitter och hatar sitt liv och till varje pris vill byta med nån filmhjälte. Livet är inte svartvitt.

Jag är själv inte heller drömmartypen, men tror ändå att folk mår bra av att fantisera och drömma på ett sunt sätt. 
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:47:41 följande:
    "Sitter och önskar"... det är ju inte så att man sitter och hatar sitt liv och till varje pris vill byta med nån filmhjälte. Livet är inte svartvitt.

Jag är själv inte heller drömmartypen, men tror ändå att folk mår bra av att fantisera och drömma på ett sunt sätt. 

Jag förstår och naturligtvis har jag drömmar. Men jag tycker verkligen att det är kontraproduktivt att ha som regel att man ska fanisera om ett sexliv man önskar sig medan partnern samtidigt känner sig bortstött och dålig. 

Ni som nu tänker protestera och säga att ni har det jättebra och att båda i förhållandet älskar porr, det är inte er jag vänder mig till. Alla får göra som de vill. 
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:47:41 följande:

Ja vissa mår säkert bra av det men jag eftersom jag inte själv funkar så så fattar jag ex inte varför man sitter och drömmer om en bil man aldrig kommer att köpa eller sitter och tittar på killar bara för deras utseende. Ger mig ingenting. Eller sitter och drömmer om att ens partner ska köpa blommor till en?? Då blir man ju deprimerad för allt man inte har. Verkar ju som många tycker att filmstjärnor är snyggare än sin egen partner...och vad grundar man det på egentligen??
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!