• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:17:11 följande:
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?

Måste ju då fråga om din man har några åsikter eller känslor inför detta beroende?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym (Blackcocklover)
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:18:14 följande:
    Vad händer om du inte har tillgång till dator?
    Lyckligtvis har jag en iphone så det är väldigt sällan jag är helt utan möjlighet. Men vad som händer är att jag blir lättirriterad, frustrerad, får kort stubin. Det vanliga som kännetecknar abstinens med andra ord. Skriver ut ordet "abstinens" utifall captain Obvious skulle få för sig att rädda tråden igen.
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:20:03 följande:
    Måste ju då fråga om din man har några åsikter eller känslor inför detta beroende?
    Min man är väldigt förstående när det gäller detta, han var lite orolig i början att jag skulle ut och jaga mörkhyade män men jag förklarade som det var, att männen i sig är jag inte ett dugg intresserade av. Jag vet att han också gillar att se på porr, fast han föredrar att låtsas som att han inte gör det. Hans datorkunskaper inbegriper inte att rensa webhistoriken.
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:25:23 följande:
    Min man är väldigt förstående när det gäller detta, han var lite orolig i början att jag skulle ut och jaga mörkhyade män men jag förklarade som det var, att männen i sig är jag inte ett dugg intresserade av. Jag vet att han också gillar att se på porr, fast han föredrar att låtsas som att han inte gör det. Hans datorkunskaper inbegriper inte att rensa webhistoriken.

Så storsint av honom! Många män blir ju rätt knäckta om man gillar stora snoppar.
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:21:56 följande:
    Lyckligtvis har jag en iphone så det är väldigt sällan jag är helt utan möjlighet. Men vad som händer är att jag blir lättirriterad, frustrerad, får kort stubin. Det vanliga som kännetecknar abstinens med andra ord. Skriver ut ordet "abstinens" utifall captain Obvious skulle få för sig att rädda tråden igen.
    Trivs du med ditt beroende?
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:28:33 följande:
    Trivs du med ditt beroende?
    Det handlar om epitet, jag skulle själv helst inte benämna det som ett beroende utan mer som ett alternativ till virkning för den moderna frigjorda kvinnan. En hobby, ett tidsfördriv eller kanske det mest träffande av allt; en passion!
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:36:55 följande:
    Det handlar om epitet, jag skulle själv helst inte benämna det som ett beroende utan mer som ett alternativ till virkning för den moderna frigjorda kvinnan. En hobby, ett tidsfördriv eller kanske det mest träffande av allt; en passion!

Fast du sa själv att det var stating the obvious att benämna det beroende. Hur ska du ha det?

tydligen trivs du med din "hobby" och din man med! :)  
  • Sarah f

Jag har också passioner men jag blir inte drabbad av abstinens av dem.

Sarah f skrev 2012-06-26 19:38:39 följande:
    Jag har också passioner men jag blir inte drabbad av abstinens av dem.
    Då är du inte tillräckligt passionerad. 
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:40:02 följande:
    Då är du inte tillräckligt passionerad. 
    Bullshit, det har inte med det att göra. En passion måste inte vara förödande. Är alkoholism en passion?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!