Ute med string?
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Älskar mina string. HATAR trosor.
Känner mig naken och fri med string. Trosor åker in oskönt i rumpan
OCH tycker att det känns töntigt att säga att det är ute med string. Va fan, jag använder väl det som jag känner mig bekväm med?
Aldrig haft string och kommer aldrig ha det. Varför bry sig om det är inne eller ute. Jag använder inte det efter vad min gynekolog berättar om vilka problem de kan ge. Jag är snäll mot min kropp och skiter i kanter. Gör som du vill ts.
Jag har aldrig tyckt det är snyggt med string. Modetrender är inte så viktiga för mig. Många tjejer pratar om kanter etc, men det är extremt sällan jag sett det på folk. Sen finns det ju trosor av andra modeller som har tunt tyg osv, ifall man nu är orolig.
Ni som använder string trosor och tycker det är bekvämare, använder ni stringbikini trosor också då? Och visar hela röven på stranden?
Jag har aldrig gillat string, det är fult som sjutton och jag tycker det är riktigt obehagligt att ha ett störe mellan skinkorna. Jag har alltid använt typ hipsters och har aldrig upplevt att det syns under tighta kläder.
Man får väl ha vad man vill?! Hade alltid string när jag var yngre, men nu får jag svamp därnere direkt om jag bara har ett par en dag. Vet inte varför...
Nu kör jag med hotpants från newbody. Har alltid tajta kläder och tycker inte att de syns... Dessutom tycker jag att det är snyggare med såna än string om jag visar mig halvnaken hemma el på träning. String är aldrig speciellt snyggt tycker jag. Bara praktiskt ibland.
Hipsters kanske det heter ja. Det är såna jag har
Vad är skillnaden på hipsters och hotpants?