• Anonym

Ute med string?

Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
    Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!

• Svar på tråden Ute med string?
  • Meus Veritas

Vem bryr sig om vad som är "ute" om det var "inne" med rakat huvud måste alla raka huvudet då? Folk får väl ha på sig va skjutton dom vill o känner sig bekväma i? Eller har jag missat nått?

• amorvincitomniia

skitsamma vad som är ute eller inne.. men själv använder jag främst hipsters helt i spets (även kallade "halvstring") då jag tycker de ger snyggast rumpa å inte syns igenom :)

• honochhan67

Bara att du ställer frågan visar ju tydligt att du inte lever som du vill, utan hur andra vill att du ska leva ditt liv.
    Tragiskt!

• Anonym
    honochhan67 skrev 2012-06-09 17:57:51 följande:
    Bara att du ställer frågan visar ju tydligt att du inte lever som du vill, utan hur andra vill att du ska leva ditt liv.
    Tragiskt!
    Jag har inte sagt att jag tänker sluta använda string för den sakens skull, jag har som jag skriver provat hotpants och liknande förr men tycker att det blev fult och använder därför string. Jag är bara nyfiken på vad folk använder för att undvika synliga kanter när så många väljer bort string. Så bespara mig dina negativa kommentarer.
  • silvergirl

Nej visst, ni som tycker att man ska skita i trender, det är inget problem alls förutom att man inte hittar några matchande string till bhn man köper. HM är dom enda jag vet som fortf har mycket string som matchar bh, men vill man köpa nåt lyxigare set från finare märken så får man det inte med string. Jo det är helt ute, riktigt 90-tal. Men jag har det varje dag ändå

• silvergirl
    Anonym skrev 2012-06-09 18:11:54 följande:
    Jag har inte sagt att jag tänker sluta använda string för den sakens skull, jag har som jag skriver provat hotpants och liknande förr men tycker att det blev fult och använder därför string. Jag är bara nyfiken på vad folk använder för att undvika synliga kanter när så många väljer bort string. Så bespara mig dina negativa kommentarer.
    Vissa kanske har såna hotpants som är så långa så det blir lite ben nästan på trosan, då går dom ju under skinkan. Sen finns det en sloggi-modell hipster som är nästan helt sömlös, den är väldigt skön, osynlig under kläder och dessutom ganska snygg.
  • Skepparen
    silvergirl skrev 2012-06-09 18:38:04 följande:
    Nej visst, ni som tycker att man ska skita i trender, det är inget problem alls förutom att man inte hittar några matchande string till bhn man köper. HM är dom enda jag vet som fortf har mycket string som matchar bh, men vill man köpa nåt lyxigare set från finare märken så får man det inte med string. Jo det är helt ute, riktigt 90-tal. Men jag har det varje dag ändå
    Jaså, är det äntligen ute med string?

Att du skulle vara hänvisad till HM verkar dock märkligt, jag tycker att alla set jag kikat på åt min fru har haft minst ett par string i serien. Triumph, Marie Jo, etc...
  • Anonym

Eftersom jag vägrar kanter har jag alltid string när jag går utanför dörren. Nuff said.

Och jag har då aldrig hört att det skulle vara ute? Isåfall hade väl modeaffärerna pushat mer för vanliga trosor och inte tagit in så mycket string?

Svar på tråden Ute med string?