Ute med string?
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
jag kör med string mycket snyggare och utan trosor vill jag inte vara bara för att slippa kanter.
Man kan väll ha det man känner för?
Vem bryr sig om vad som är "ute" om det var "inne" med rakat huvud måste alla raka huvudet då? Folk får väl ha på sig va skjutton dom vill o känner sig bekväma i? Eller har jag missat nått?
skitsamma vad som är ute eller inne.. men själv använder jag främst hipsters helt i spets (även kallade "halvstring") då jag tycker de ger snyggast rumpa å inte syns igenom :)
Bara att du ställer frågan visar ju tydligt att du inte lever som du vill, utan hur andra vill att du ska leva ditt liv.
Tragiskt!
Nej visst, ni som tycker att man ska skita i trender, det är inget problem alls förutom att man inte hittar några matchande string till bhn man köper. HM är dom enda jag vet som fortf har mycket string som matchar bh, men vill man köpa nåt lyxigare set från finare märken så får man det inte med string. Jo det är helt ute, riktigt 90-tal. Men jag har det varje dag ändå
Eftersom jag vägrar kanter har jag alltid string när jag går utanför dörren. Nuff said.
Och jag har då aldrig hört att det skulle vara ute? Isåfall hade väl modeaffärerna pushat mer för vanliga trosor och inte tagit in så mycket string?