• Anonym

Ute med string?

Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
    Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!

• Svar på tråden Ute med string?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-10 17:08:58 följande:
    Hur kan man tycka att string (som helt och hållet åker in mellan skinkorna) är bekvämt, medan ett par vanliga trosor eller hipsters som bara åker "halvt in" klassas obekvämt?
    För stringen sitter där de sitter, de halkar inte runt. Och det är betydligt mindre tyg att ha mellan skinkorna än med vanliga trosor som halkar in.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-10 17:15:54 följande:
    För stringen sitter där de sitter, de halkar inte runt. Och det är betydligt mindre tyg att ha mellan skinkorna än med vanliga trosor som halkar in.
    Ok

Jag kommer ändå aldrig förstå de som föredrar string framför vanliga trosor. Området mellan skinkorna är superkänsligt. En tråd där bak känns ungefär lika bekvämt som en tråd där fram skulle göra
  • ELS

Jag skiter tunnt i att stringen är "ute". Jag använder det mycket mer än hipsters och hotpants.
    Men sloggy gör ju reklam för sina "osynliga" trosor. Så du får la testa dom 

• Anonym

Haha, min man klagar på att jag aldrig har string nuförtiden . För obekvämt! Har inga problem med vanliga trosor under tajta jeans. Använder hipsters i tunt material - bekvämare och snyggare. (Sexigare också enligt mig, men inte enligt min man )

• skoladan
    Anonym (stringbruttan) skrev 2012-06-10 14:23:47 följande:
    Är din sanning den ultimata sanningen ? DU tycker att det är obekvämt, men du uttrycker dig som att det är objektiv fakta...
    Har aldrig påstått att det jag säger är "objektiv fakta" 
    Jag utgår självfallet från att alla förstår att jag uttrycker MIN åsikt i de inlägg jag gör på FL.  Jag insåg inte att det tydligen är nödvändigt att alltid tillägga "anser jag", " tycker jag" m.m. Det trodde jag var underförstått!
  • Anonym (Mia)

Jag kör oftast på string, tycker att de är mycke bekvämare även om hotpants är snyggare.

• Anonym (stringbruttan)
    Anonym skrev 2012-06-10 17:15:54 följande:
    Jaaa. precis !
  • Anonym (Förstår inte...)

Varför överhuvud taget ha trosor?

• Anonym
    Anonym (Förstår inte...) skrev 2012-06-10 22:10:17 följande:
    Varför överhuvud taget ha trosor?
    Ganska ofräsht med flytningar i jeansen ju. Jag tvättar inte mina jeans varje gång jag använt dom lixom, så det hade blivit nasty!
  • Anonym (Förstår inte...)
    Anonym skrev 2012-06-10 22:13:36 följande:
    Ganska ofräsht med flytningar i jeansen ju. Jag tvättar inte mina jeans varje gång jag använt dom lixom, så det hade blivit nasty!
    Trosskydd i jeansen?  Menskopp som också kan användas vid flytningar? Det kan ju inte vara någon större mängd flytningar det handlar om eftersom några kvadratcentimeter av en stringtrosa lyckas hindra spridningen. 

Sen tycker jag att stringtrosornas snören på höfterna syns... men det kanske är mer acceptabelt än kant på rumpan?
Svar på tråden Ute med string?