Ute med string?
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Ni som använder string trosor och tycker det är bekvämare, använder ni stringbikini trosor också då? Och visar hela röven på stranden? ![]()
Jag använder string, inte för att jag tycker det är vackert utan för att jag tycker det är både fult och obehagligt med vanliga trosor under kläder som sitter åt. Fast att behöva se en stringkant ovanför byxorna är oerhört fult!!
Skulle dock aldrig sova i string och trivs bäst me typ hipsters under mjukisbrallorna hemma.
Jag gillar hipsters och helt vanliga trosor för det är både snyggt och bekvämt. Avskyr "stringfjortisglipa" :P. String har jag bara när jag har tajt klänning eller tajt kjol så det inte blir några troslinjer. Twillfit har annars en tunn sömnlös hipstermodell som jag gillar.
Ute med string? Knappast. Det är nog mer vissa som försöker få de att låta som det som själva har någon typ av personlig agg mot string.
Hör ofta folk säga saker som "det är bara 16 åringar som använder string" eller liknad fördomsfulla uttalande. Tvärt om är de väldigt vanligt bland folk mellan 25 och 35 som gick genom tonåren med det.
String har inte marknadsförts så hårt senaste åren, men de innebär inte att folk slutat använda det. Tvärt om. Däremot har de kommit någon typ av femenist fashist våg av folk som vill bestämma allt över alla andra.
Tittar vi längre söder ut i Europa är string på väg tebax starkare än någonsin, och då pratar vi inte bara om trosor, utan även bikini.
Men folk som är feta och fula försöker naturligtvis göra de bästa för att svärta ner folk som klarar att hålla sin kropp i skick. Patetiskt, tänk om alla dessa personer kunde anstränga sig lika mycket åt att försöka kritisera sig själv i stället för andra, då skulle vi nog inte ha så många överviktiga personer kvar i detta landet längre.
Jag gjorde en snabb koll precis. Av de 38 par trosor som finns i min garderob är 25 string och resten är hotpants/hipsters i olika varianter. För övrigt tycker jag fortfarande att det finns mycket stringtrosor i butik, så helt ute är det nog inte
.
Man har väl vad man vill? Oavsett om någon tycker det är "ute" eller "inne"!
Förstår inte att så många måste följa sk trender och göra som alla andra, tom när det gäller deras egna underkläder! Helt fantastiskt hur osäkra många verkar vara.
Jag har själv nästan bara string om jag inte går utan. Ibland blir det hipsters men som sagt oftast string. Jag gillar det och tycker det känns skönt, jag känner mig sexig i string och min kille tänder direkt!
Om kjolen är så kort att man riskerar att visa trosorna, och man INTE är ok med det, ja då är självklart kjolen för kort. Ska det vara så svårt?
Om jag går med eller utan trosor och det råkar synas under kjolen eller tighta leggings med en rejäl cameltoe så väljer jag det själv efter humör och vart jag ska.
Om någon inte kan hantera det? Jaha.
Är det bara jag som tycker att de flesta stringtrosor har 1. för lite tyg för fittan 2. för mycket tyg mellan skinkorna, så att det skaver??
Däremot tycker jag att det kan vara väldigt sexigt med string, både att se på och att ha på sig. Det bästa är dem som bara har en tunn "tråd" mellan skinkorna (se punkt 2 ovan). Dessa verkar vara svåra att få tag på utanför sexshoppar, eller?
Du har bara alla rätt!
Använder bara string förutom när jag tränar, då har jag hipsters. Tycker bäst om Brasilianska modellen på string dvs ser ut som hipsters framtill och kanske räknas de som halvstring när jag tänker efter. Sköna är de iallafall, sexiga och inga kanter syns under tighta kläder
String är inte ute tycker jag använder distrikt? Skicka mig ett gb Puss