• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-06-17 11:00:35 följande:
    Gissar på att de med stora bröst som skrivit oanonymt i tråden har blivit inboxade,
    Vi får väl se :D

TS! 75 E eller DD  
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (:)) skrev 2012-06-16 19:36:30 följande:
    Det var rejält stora lär ju vara silikon ?
    Silikon, aldrig att jag skulle operera in plast i min kropp
  • Saramamma01

75B
    Lite mindre fasta nu än innan jag fick barn, men jag är ganska nöjd ändå 

• Anonym (Hm)

Varför inte bara ha skapat en tråda som heter ungefär "Ni kvinnor med stora bröst, gillar ni att bli bröstknullade" =)
    eller "Brukar man vilja bröstknulla er". 

• Anonym

Den här skaran kvinnor har ju helt sjukt stora bröst. Har aldrig varit med kvinnor över C kupa, förutom ett redigt fläskberg som sportade 85G eller liknande. Är alla så sinnesjukt tjocka, eller har ni bara blivt frälsta av gud för att vara en gåva till mannen?

• Adrian2011

169 cm 60 kg  75 G , vid 10 kg mera vikt så 80 G istället.
    Men stor skillnad vart man köper sin bh nånstans..

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-06-17 12:13:14 följande:
    Den här skaran kvinnor har ju helt sjukt stora bröst. Har aldrig varit med kvinnor över C kupa, förutom ett redigt fläskberg som sportade 85G eller liknande. Är alla så sinnesjukt tjocka, eller har ni bara blivt frälsta av gud för att vara en gåva till mannen?
    Man måste inte vara tjock för att ha stora bröst. En gammal kompis var skinn och ben och drog väl 70 G nånstans om inte mer. Hon opererade sig tillslut, hon tröttnade på kommentarer, blickar och att inte våga gå till stranden. 
    Jag har stora och väger väl runt 65 kg till mina 178 cm... Knappast tjock. 

Svar på tråden BH-storlekar?