• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Tuttis)

Tidigare 70HH, efter bröstförminskning 75D.

• En glad tjej

80C har jag. Ganska små i mina ögon, dock är jag nöjd eftersom jag slipper få ont i ryggen.

• Anonym (fd tjockis)

när jag vägde över 100 kg så hade jag 90DD 90E men nu normalviktig har jag 80C

• Anonym (nöjd!)

75a, Snygga och inte det minsta hängiga!!!:D

• Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:30:10 följande:
    Nej men precis. Konstant smärta ska man inte behöva leva med liksom. Låter jättejobbigt. Kramar på dig! Hoppas allt går bra i slutändan så du kan göra din förminskning Förmodar att de går att bröstknulla dig me den storleken typ?
    Varför så fixerad vid bröstknullning? Nu har du nämnt det tre gånger som jag har sett i alla fall. Är du kille TS??
  • Anonym (Mini)

Tror jag vinner i minsta stl alla fall.. Har 70a men vid nästa köp blir det 65a då jag har krympt ännu mer. Är 171 cm och väger ca 56 kg. Och ja, jag ska operera mig!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 10:23:55 följande:
    Varför så fixerad vid bröstknullning? Nu har du nämnt det tre gånger som jag har sett i alla fall. Är du kille TS??
    Ja, klart han är. Haha, ofta kvinnor skulle bry sej om pattknull. Han vill bara veta om han är normal som vill köra sin penis mellan ett par stora pattar, frisk man med andra ord.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 10:23:55 följande:
    Gissar på att de med stora bröst som skrivit oanonymt i tråden har blivit inboxade,
Svar på tråden BH-storlekar?