Inlägg från: Gumman1980 |Visa alla inlägg
  • Gumman1980

längtar efter + efter missfall

(tessan)
    Nej fick ingen mens imellan, hade ägglossningskänsla den 31 Juli och trodde jag hade ägglossning och tydligen så hade jag nog de, eller några dagar senare. :)
    Känns helt overkligt faktiskt.
    Nu sitter jag här och förstår inte riktigt hur jag kunde lyckas på förta försöket :)
    Jag känner ingen symtom mer än att jag har lite ont i ländryggen, och känner mig lite trött,
    Kanske därför jag var så sjukt trött på jobbet förra veckan. :)     

• Gumman1980

(tessan)
    Fick MF den 8 Juli.
    jag fick ägglossning tror jag den 31-2 Aug!
    Ca 3 veckor efteråt!..
    Men de känns bättre denna gången, har lite mer illamående och ett mer lugn i kroppen så kanske allt går vägen denna gången. :)
    Tog ett digitalt test idag som visade "Gravid 2-3 veckor"
    Så nu har jag ett riktigt bevis på att där är något i magen. :)

• Gumman1980

Tack alla vad gulliga ni e =)
    Lycka till 8185 hoppas du plussar den 25 Aug! =)

Enligt Familjeliv så kommer min bebis om allt går vägen i slutet av April 2013! :)

• Gumman1980

8185!
    De låter som du är gravid tjejen, de hände mig förra veckan men jag var på jobb när de hände. :)

• Gumman1980

Hej tjejen!
    jag måste få fråga er en sak, Har ni någonsin hört att man kan testa positivt på gravtest på grund av en cysta?
    En tjej som jag pratar med väldigt mycket på jobbet med sa att får man tidigt MF så kan de vara på grund av en cysta också, alltså där behöver adrig ha varit ett "barn" i magen.
    Nu blev jag lite såhär nerstämd med tanke på att jag hade juh en cysta som sprack förra gången då jag fick MF, jag trodde de var MF iaf, gynläkaren kunde juh aldrig befräfta en graviditet med tanke på hur tidigt de var så kanske detta också är en cysta som spricker sen kommer mensen ;(

Någon som vet!?!?

• Gumman1980

(tessan)
    Fick nog lite panik förrut, är lite lugnade nu har sökt på internet också och inte hittat något om att man kan få falskt positivt på grund av cysta!

Tror Mf:et ligger bakom att jag är extra orolig denna gången, men försöker också tänka att allt kommer gå kanon denna gången. :)

Vecka 4+5 idag, snart går jag in i vecka 6...*s*

• Gumman1980

(8185)

Hej!
    Ja kanske inte så man säger till en gravid direkt!
    Men idag kom illamåendet på beställning och en tjej frågade på jobb"Hon hörde när jag kräkte" om jag var gravid.?
    Ja sa jag då men berätta de inte för någon då jag har haft ett missfall förrut.
    Då sa hon men de hade du väl i juli?
    Ja sa jag.
    Då sa hon de är inte bra och bli gravid så direkt för då är chansen väldigt stor att detta också slutar i MF.
    Suck. :(
    Folk vet verkligen inte när dom ska hålla käften. ;(

• Gumman1980

(Tessan)
    Ja så tänkte jag också, jag försöker skita i vad folk säger men visst de påverkar mig ändå juh. ;(
    Där är många som fått 2 mf på raken men inget talar för att de skulle hända mig igen liksom.
    Sen om de händer då händer de liksom där finns inget jag kan göra åt de! :/

Tur man har denna tråd och får stöd! :)

Kram!

• Gumman1980

Hej tjejen! Älskar denna tråden så mycket stöd man får här när man känner sig lite rädd i och med att man har ett MF bakom sig. Folk är helt sjuka. Håll käften eller säg grattis man behöver inte få höra om MF när man nyligen har har gått igenom de liksom. Tindran, jag förstår exakt hur du känner de när folk frågar liksom. Jag fick kämpa i 4 år innan min dotter kom till och varje gång folk frågade när blir de en liten bebis då? Då gick man hem och grät varje gång. :/ Lycka till hoppas du plussar när du känner dig redo igen. *kram*

Svar på tråden längtar efter + efter missfall