Inlägg från: Gumman1980 |Visa alla inlägg
  • Gumman1980

längtar efter + efter missfall

5+4 idag 2 dagar kvar sen är jag över första stoppet då jag fick MF förra gången.
    *Hoppas Hoppas*
    Men de känns bättre denna gång. *s*

• Gumman1980

Hej alla! Igår hade jag en sjuk känsla i magen, träningsvärk, och en annan konstig känsla gjorde typ lite ont när jag satt i olika ställningar. Hade lite oro igår och var ledsen för jag kopplar alltid ihop smärta med MF :( men de är väl normalt att de känns där nere ibland.?!? Lycka till alla med era ägglossningar! :D

• Gumman1980
    Bunny81 skrev 2012-08-26 14:10:14 följande:
    8185: Jag äl-testar sen jag slutade blöda efter ma. Nu senaste dagarna har jag testat både morgon o kväll, så tror inte jag missat äl! Brukar inte känna något då jag har mens, kanske lite lite molvärk precis innan bara isf. Men om det inte är mens, vad kan det då vara? Tycker ni man borde kolla med gyn? Gumman1980: Det är normalt att man kan ha lite ont där nere om man är gravid, precis som det är normalt att inte ha det... Vilken vecka är du i nu? Jag hade gjort tidigt vul om jag vore du! Hade iaf lugnat mig om man såg ett hjärta slå!

Hej! Ja de är de säkert! Men kände aldrig något när jag väntade min dotter därför jag blev orolig :( Men känns bättre idag. Jag är i vecka 5+5 idag så de är väl lite tidigt för ett ul? Jag tänkte boka ett Ul i vecka 7+ för då borde man se hjärtat slå iaf. Men Gud vad tiden går sakta :S Jag vill så gärna att detta ska gå vägen jag vill inte börja om :( Men förra gängen fick jag en blödning i 5+3 och sen kom allt ut 5+6 så på tisdag är jag över min förra gräns och då kommer de nog kännas lite bättre.
  • Gumman1980
    8185 skrev 2012-08-27 07:54:19 följande:
    Ingen mens än. Tog ett test nyss och det är lika blankt som det i fredags så tanten dyker väl upp under dagen.
    Nu får det bli en paus ifrån allt detta med äl och bim. Så frustrerande med symtom hela tiden och så visar det ändå ingenting :(
    Nej nu blir det mysig frukost och shopping med en underbar vän. Det får mig förhoppningsvis att tänka på annat.
    Lycka till allihop! Kram
    Jag förstår dig!
    Ibland kan man bara behöva en paus sen hittar man orken och fortsätta igen.
    Men hoppas plusset dyker upp snart.
  • Gumman1980

Hej alla!
    Idag gick jag in i vecka 6+0, nu har jag gått över mina 2 stopp då jag fick Missfall sist.
    Känner mig lugn i kroppen, känns som detta kommer gå vägen denna gången. :)

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-02 16:49:55 följande:
    ÄL + 6 eller 7 .. Mina bröst har även börjat idag att värka och lite smått illamående kan jag ha sån tur att jag plussar på 1 försöket ?? Har isånnafall plussat 3 gr sen juni :)!' men sen börjar resan att behålla det lilla livet !! (hoppas )

Jag tror du är gravid Tessan =)
    Dom säger att de är lättare och bli gravid om man precis varit gravid.
    Lycka till! =)
    Och denna gången kommer de gå vägen, själv går jag in i 7+0 på tisdag nu går tiden väldigt fort tycker jag.   
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 14:25:06 följande:
    ÄL + 7 eller 8 .. Idag molande värk till tusan håller i sig , idag mer drag o spänningar i äggstockarna men samt i tjejmagen , flytningarna har blivit mer .. Brösten ömmar o känns större , sen tycker jag att jag är lite yr och illamående men vet inte om det har o höra med att jag är lite sjuk
    Jag är säker på ett de blir bebis denna gång. :D
    Du har juh alla tecken =)
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 07:54:04 följande:
    Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

Gud så kul =D
    Men de visste jag redan. :D

Åhh nu håller vi tummarna, så blir de väl en maj bebis? =)
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 07:54:04 följande:
    Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

Bild önskas på test :D
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 09:26:38 följande:
    Gumman: yes isånna fall en maj bebis :) runt 20 maj :) är på jobbet nu o har bilden i telen så får lägga upp den när jag kommer hem :) men är tidigt än så det kan ju inte vara stark på en gång men hoppas på starkt plus på sön/ måndag ... Nu sista missfallet vart ju inte plussat nå starkare så hoppas det blir det nu om det är en grav :)

Ja nu kommer de gå vägen, vi säger hejdå till alla Missfall och så ser vi fram emot en Maj bebis! =)
    gör du så, klart de inte kan vara starkt men på söndag eller måndag är de superstarkt för de har jag bestämt så de så! haha :)
Svar på tråden längtar efter + efter missfall