Inlägg från: Gumman1980 |Visa alla inlägg
  • Gumman1980

längtar efter + efter missfall

Hej igen!

Känner mig lite nere just nu, blir trött på mig själv alltså.
    Jag går och tänker på denna graviditeten 24 timmar om dygnet.
    Känner jag att jag får småvärk i magen så tänker jag nu kommer väl snart blödningen och MF är ett faktum.
    Varje gång jag går på toa så har jag oro när jag tittar på toapappret att där ska vara blod. :(
    Som tex jag har väldigt ont i ryggen, hade de långt innan jag blev gravid och kanske gör graviditeten att de blir lite extra spänning nu men så fort jag har ont i ryggen så tänker jag, de kan man få när man håller på att få MF också.
    Åhh blir tokig på mig själv. ;(
    Jag väntar MF inte barn känns de som. :(
    MF:et jag fick har verkligen satt sina spår. :/

Kände ni samma sak när ni plussade efter MF:et?

:(

• Gumman1980

(Tessan)
    Känns skönt att man inte är ensam!
    Men idag har jag ett lugn över mig vet ej varför men idag ska jag njuta av min graviditet och inte bli orolig och deppig! :)

Kram på er alla! :)

• Gumman1980

(tessan)
    Hoppas ägglossningen kommer snart så ni kan baka ihop en ny bebis!
    Jag tror de kommer gå bra för dig denna gången, har den känslan! =)
    Lycka till!

• Gumman1980

Hej! Nej de har jag ALDRIG hört! En del har inget illamående alls och ändå är de ok med bebisen. Vilken vecka är du i ?

• Gumman1980
    themorethemerrier skrev 2012-08-23 17:07:18 följande:
    Du är verkligen gravid! Och vet du hur jag tänker? Jag går bara utifrån min magkänsla. Känns det bra där inne, då är det bra. Vad andra säger lyssnar jag bara till OM jag själv bett dem om råd. Men då väljer jag ju också bara att fråga personer vars omdöme jag litar på. Främlingar, ytligt bekanta, konstiga kollegor... Låt det passera in i det ena örat och ut genom det andra! Grattis igen! :)

Det finns ingen graviditet som är den andra lik och inga säkra tecken på att allt är bra. Med mitt första barn hade jag inga symtom alls förrän i vecka 10, då mådde jag tvärilla i tio veckor. Med mitt andra barn var det helt annorlunda, med missfallet helt annorlunda en gång till.

Heej!

Jag har faktiskt en bra känsla denna gången, de känns liksom "Rätt" denna gång.
    Jag känner också av min graviditet mer, hurvudvärk,lite illamående, TRÖTT,Ömma bröst och yrsel.
    Visst de finns inga garantier men tänker njuta nu och tänka att denna bebisen är i magen för att stanna.
    Sen skiter jag i vad folk säger. :)

• Gumman1980
    Anonym (Längtan) skrev 2012-08-23 17:21:17 följande:
    Tack vad snälla ni är allihoppa. Blev rätt så lugn nu. Mår hyfsat och det känns hyfsat bra. Oron finns där hela tiden och det kommer den väl göra. Misstaget jag gjorde sist var att jag inte njöt av att få vara gravid. Det har jag lovat mig själv att jag ska vara denna gången även om det går åt skogen. Svårt dock att njuta när folk lurar i en massa dumma saker. Enligt FL kalender så gick jag väl in i vecka 6 (5+0) idag, Tack alla!

Lycka till!
    De kommer gå bra för oss båda! =) 
  • Gumman1980

(Tessan)
    Wohoo Vad kul Tessan, kör gärnet tjejen :D
    Jadå en gång räcker, jag och sambom hade sex max 2 ggr sist då jag fick ägglossning och plussade  nu! =)

• Gumman1980
    8185 skrev 2012-08-25 11:43:33 följande:
    Härligt Tessan!
    Negativt gravtest för mig idag på bim och mensvärken är här :( så vi hoppas på att det tar sig i september.

Vad tråkigt. :/
    Hoppas ni plussar nästa månad!..
Svar på tråden längtar efter + efter missfall