Inlägg från: Gumman1980 |Visa alla inlägg
  • Gumman1980

längtar efter + efter missfall

Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 15:25:47 följande:
    tack:) håller  tummarna för er all här inne,helt jäkla sjukt kan inte fatta det:)Skrattande

ja jag hoppas det går vägen nu,har mycket symtom nu o idag kommer illamåendet mer och är yrslig...

wohooo!
    Sa jag juh :D
    Lycka till!... *S*
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-07 17:10:05 följande:
    Ny här; hoppas du får ditt + snart !! O självklart alla andra ! Ringde BM i förrgår o hon boka in en tele tid med gyn läkaren så får hon o jag boka in ett Vul om nån vecka:) vill nog vara i 6-7 + 0 , någonting .. Ska ta ett digitalt test igen på måndag / tisdag bara för o se att det går framåt ;) ha en toppen helg

Hej! Mitt råd till dig vänta till vecka 8+ då kommer du få se mer. 6 och 7 då är allt så litet. Lycka till! :)
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-07 20:53:27 följande:
    ja läkeren kommer nog också vilja atta vi gör det lite längre fram:) ..jag har gjort tidiga VUL med mina 2 barn både i v 7 och v 11....så häftigt o rörande

Lycka till! =)
    Hur långt är du gången nu? =)

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-10 21:08:23 följande:
    Tack:)

Åh så himla kul att de går framåt =)
    Själv har illamåendet kommit med en storm, mår illa hela dagarna, och har växtvärk i magen, kan dock bero på den hemska hostan jag har haft i en vecka nu.
    Hoppas jag mår bättre imorgon. *s*
  • Gumman1980

Hej alla!
    Jag har en kompis som plussade igår, hon skulle haft Bim idag och nu skrev hon att jag är i vecka 5+2 hur kan hon vara i 5+2 hon borde väl varit 4+? *Förvirrad*

• Gumman1980
    jonie skrev 2012-09-12 20:14:13 följande:
    Det beror ju på hur lång menscykel hon har... Är den väldigt lång är hon ju längre gången vid bim
    ♥ BF 3 april 2013 ♥

Halloj! Hon har 28 dagar.
  • Gumman1980
    jonie skrev 2012-09-12 20:23:08 följande:
    Hm, ja då var det ju skumt Om hon inte hade extremt tidigt ägglossning då kanske.. Eller så har hon helt enkelt räknat fel
    ♥ BF 3 april 2013 ♥

Japp hon sa till mig att hon hade ägglossning för 2 veckor sen så de lät fel :) jaja jag tänkte att jag också hade räknat fel men mitt stämmer :D
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-15 13:06:44 följande:

weiiii hade inte förväntat mig 3+ än utan förrän nästa v på tis-ons...men fick det idag:) så nu denna grav verkar det gå framåt:) fick gravid 2-3 i tisdags så visst lär ju HCG stiga:) 3 gången gillt:) håller tummarna för er andra i denna tråd:) kramar
    Sååå kul =D
  • Gumman1980

Halloj alla!
     fick åka in till sjukhuset idag då jag trodde jag höll på att få Missfall.
    Dom gjorde Vul och hittade en bebis på 8+0 veckor med ett fint tickande hjärta. :)
    De var en cysta som gjorde ont sa dom och den cystan var helt ofarlig. :)

Så nu kan man koppla av igen. :)     

Svar på tråden längtar efter + efter missfall