• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:01:31 följande:
    det e bra som det är nu ..........många saker....(-:
    Jag frågade bara vad du har släppt taget om inte vad alla bra saker i ditt liv är.
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 16:05:01 följande:
    Jag frågade bara vad du har släppt taget om inte vad alla bra saker i ditt liv är.
    jag har bara bra saker i mitt liv vill ni inte höra det , o vad glad för min skull(-:
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:34:50 följande:
    jag har bara bra saker i mitt liv vill ni inte höra det , o vad glad för min skull(-:
    Vad är det som du släppt taget om ???? svara på det jag frågar istället för att sväva iväg på dina panodil. Så.... Vad är det du släppt taget om ?
  • sekretess

om sitoationen i detta tex samt allt jag inte vill ha mer ....never and ever.

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:42:32 följande:
    om sitoationen i detta tex samt allt jag inte vill ha mer ....never and ever.
    Du vill inte ha din dotter mer helt enkelt `?
  • sekretess

lägg av hon har det bra där hon bor ,inga konstigheter , man måste släppa sådana sitoationer , en människa blir ju sjuk av att hålla på med sånt . man går vidare så e det............

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:48:48 följande:
    lägg av hon har det bra där hon bor ,inga konstigheter , man måste släppa sådana sitoationer , en människa blir ju sjuk av att hålla på med sånt . man går vidare så e det............
    Jo, det är tydligt.......... Man måste o ska ALDRIG släppa taget om sina EGNA barn!
  • sekretess

det handlar inte om det. den dfagen du blir lite äldre så kommer du kanske bli varse om att saker o ting behöver inte vara svarta eller vita(-:

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 16:56:02 följande:
    det handlar inte om det. den dfagen du blir lite äldre så kommer du kanske bli varse om att saker o ting behöver inte vara svarta eller vita(-:
    svarta o vita vadå ? "på svart o vitt" har jag hört men svarta och vita vet jag inget om. Det jag VET är att jag ALDRIG kommer släppa taget om mina barn, vad som än händer eller vad dom än gör! Så värdelös som mamma tänker jag inte bli!
  • sekretess

vi får väl se den dagen killen lämnar eller tar slut ...ha det då så trevligt ps glöm inte berätta för mig sen hur det gick ....(-: hade varit trevligt.

Svar på tråden adoptera bort