• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:39:20 följande:
    du kanske skrattar . jag tycker ju inte det är ngt att skratta åt direkt .
    Vad är inget att skratta åt ? (Om du för en gångs skull kan svara på det man frågar)
  • sekretess

jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:43:39 följande:
    jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.
    Men suck, kan du någon gång svara på det man frågar... Är det verkligen SÅ himla svårt ? Inte konstigt att du ger upp när du inte fattar.... Vad är det som inte är något att skratta åt, frågade jag???
  • sekretess

tala klarspråk då så man fattar .

• sekretess

jag är övertydgad om att jag är inte ensam om att tänka så här(-:(-: ha ha

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:54:19 följande:
    tala klarspråk då så man fattar .
    Säger hon som säger "svarta o vita" istället för "på svart o vitt"
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:01:00 följande:
    jag är övertydgad om att jag är inte ensam om att tänka så här(-:(-: ha ha
    Nej, dom flesta som knaprar panodil tänker nog liknande. Du kanske ska sluta med det...
  • sekretess

vad e det du frågar om ........så fall har jag svarat på det om du menar ngt annat kan inte jag ta för givet.så fråga i gen då

• sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 17:37:56 följande:
    Ja eftersom du sa "killen lämnar" så antog jag väl såklart att han lämnade dig ? Nej, fortfarande.... Jag tänker ALDRIG släppa taget om mina barn så som du gör. Usch....
    nej vi får väl se den dagen du ska upp i strid då e du inte så väldigt stor l'ängre(-:
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:08:34 följande:
    vad e det du frågar om ........så fall har jag svarat på det om du menar ngt annat kan inte jag ta för givet.så fråga i gen då
    Visst kan jag fråga igen... Vad menar du med att det inte var något att skratta åt, VAD är det som inte är något att skratta åt ?
Svar på tråden adoptera bort