• anoonymmm

Dottern peace and love-svarar ej i telefonen!

Igår morse åkte min 16 åriga dotter och hennes kompisar iväg mot Borlänge, dom åkte bil och jag fick ett sms när dom se framme. Innan kom vi överens om att jag betalade hennes festivalpass om hon lovade att smsa eller ringa någon gång ibland och innan dom gick och la sig. Fick ett godnatt sms igår vid 20 tiden (och ja, jag är mycket medveten om att dom troligen inte gick och la sig då..) Idag har jag fått ett 'allt bra' sms vid 11 tiden, sen har hon inte svarat i telefon! Har försökt att ta det lugnt, men jag har ringt henne några gånger men hon svarar inte. Läste om det med blixten, vilket självklart inte lindrade min oro. Har inga kontaktuppgifter till kompisarna eller deras föräldrar.. Hon har även blockerat mig från Facebook så jag kan inte kolla om hon har skrivit något där heller.. Hur ska jag göra och vad KAN jag göra egentligen? Och att försöka få tag i hennes vänners föräldrar har jag försökt utan resultat.

• Svar på tråden Dottern peace and love-svarar ej i telefonen!
  • Lillusen

Fast din dotter har väll egentligen inte brytit överenskommelsen än. Hon skulle messa lite då och då och när hon la sig. Jag är övertygad om för dottern var kl 11 lite då och då och sen messar hon i natt. Sedan är det ett aber att ladda mobilen där, 40 kr kostar det och långa köer.

• kallasbecca

På festivaler så har man inge batteri på mobilen och man brukar oftast få gå vääääääldigt långt för att få tag i ett uttag! :/

• Emelie 491

Det går inte ringa någon på peace and love, så det kan ju mycket väl vara så att din dotter försökt få tag på dig utan att lyckats? Var inte så snabb att dömma, det kan lika väl vara överbelastning på nätet eller strul efter nedslaget.

Byt ut DE mot vi, DEM mot oss och sluta särskriv!
  • Jellybeanbaby
    Babydoll81 skrev 2012-06-26 22:29:54 följande:
    släng i väg ett mail till mig med hennes namn så kan ja kolla hennes facebook
    Hurdå? :O
  • SandraS

Hon kan ju tappat/blivit bestulen på telefonen. Annars är det säkert strul med nätet eller så hann hon inte höra av sig innan batteriet dog. Hade något allvarligt hänt så hade du med all säkerhet redan fått reda på det.
    Försök att sova nu så hör säkert dottern av sig i morgon 9

• Suri

Oj, nu känner jag mig som en dålig mamma... Min 16åring är också på P

• Tutilure
    anoonymmm skrev 2012-06-27 09:38:08 följande:
    Hon har inte hört av sig ännu
    Jag vet ju vad jag skulle göra, åka dit.
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • seriefigur

Hoppas hon hör av sig snart. Hennes batterier är säkert slut, men jag hoppas hon kan ditt telefonnummer utantill och skickar ett sms från en kompis mobil. Du är säkert både orolig och arg. Hoppas det löser sig.

Svar på tråden Dottern peace and love-svarar ej i telefonen!