Midsommargänget III
nu besvär jag dig igen, OZ - försök igen! kanske gar det just att gravkalendern fortfarande endast visas för vänner i nya betaversionen. Lade nu till ikonen som man ska kunna klicka pa i alla fall...
nu besvär jag dig igen, OZ - försök igen! kanske gar det just att gravkalendern fortfarande endast visas för vänner i nya betaversionen. Lade nu till ikonen som man ska kunna klicka pa i alla fall...
Tack för att ni kollade!!! nej - checkade dagboken! Dagboken blev faktiskt inte offentlig (om den inte redan var det) - endast de första 3 raderna syns när man väljer bloggen. När man väl klickar pa den sa kan man inte läsa nagonting - allting blir blankt för varje dags inlägg man hade...
munter - ja, bild pa magen har jag ocksa tänkt sätta in - enda grejen är den, har pratat i över en vecka nu att vi maste ta en bild, men vi har ännu ingen! Kanske fixar det ikväll! mannen har fatt för sig att han ska sätta fast ett mattband langsmed väggen, sa att man kan se hur manga cm den växer mellan varje bild... hmm, vi far se vad det blir
:-{ testar snabbt....
äsch, blev ju ingenting! hej då!♥
morning! har endast snabbt flackat igenom sidorna, hoppas Tanten tar det lugnt!! Ta semesterdagar, om det är enda lösningen - huvudsaken är ju att du mar bra, allting annat med FP osv löser sig i sinom tid...
Toca, ja, jag har messat henne, men hon har inte varit inloggad pa ett bra tag - lite orolig, faktiskt. ska försöka fa tag i henne här i dagarna.
i helgen fick jag höra en riktigt tragisk historia, sa har varit en orolig själ sedan dess. men inatt tror jag att jag kände sammandragningar för första gangen (fast det kanske är lite väl tidigt??) som i slowmotion spändes magen och blev hard och sedan efter ett par sekunder sa släppte det igen? är det sa? hmm, helmystiskt, hur som helst, rätt udda känsla faktiskt.
Skönt att höra att Tanten mar bra!
Timisen, vad har du för bra nyheter?!? NYFIKEN...
tjenixen! Fick tag pa toca! hon har dunderförkylning, men annars mar hon bra! Maken stal laptopen ifran henne och for utomlands pa resa, sa hon kan inte logga in sig - men han är förhoppningsvis snart tebaks igen! Hon gläder sig i alla fall över att vi saknar henne och hälsar!!!
Autozug - det var en bra idé! det ska jag kolla upp lite närmare...
Ja, jag läste faktiskt det ödet häromdagen, men finner det härligt vilken kraft och mod föräldrarna visar. Tror det underlättar att de redan har ett barn sedan tidigare, faktiskt, hur hemskt det än later... Och maste ända vara viktigt att fa tid med barnet och fa uppleva minnen och händelser som gör barnet mer verkligt, om ni förstar vad jag menar. Men hemskt är det verkligen, ingen situation man själv önskar nagon, allra minst sig själv.