Midsommargänget III
baka kanelbullar och kladdkaka, sa kommer jag över pa en fika
baka kanelbullar och kladdkaka, sa kommer jag över pa en fika
ja, läs dina meddelanden - sag wann und wo and I´ll be there!
ja, shit - den var inte o leka med! Är det sa man kommer se ut i nionde manaden??? hmm, lite läskigt! Trevlig helg, tjejer, nu loggar jag av!
Laste just ett inlagg som patrik (agaren av FL) skrev i formiddags ang. gamla och nya versionen:
Om man inte vet sitt lösenord men ändå loggar in på gamla sidan är det verkligen hög tid nu att gå in på sina medlemsuppgifter (finns som ett val i menyn till höger när man loggat in) och skriver ner lösenord man har.
För nu är det inte mycket tid kvar man har i gamla versionen, vi håller på att stänga ner den nu sedan tar det lite tid innan ändringen replikeras i DNS runt om på internet så en del kanske bara kan surfa in på den gamla under max några dagar framöver.
/Patrik - Familjelivs redaktion"
sa verkar som om jag endast kan logga in mig fran gamla versionen ett par dagar till... trist...
Oh Surfer -möhippa! Later som om du hade en suverän dag! Drömmer tillbaka till min(a), när jag läser om din! Jag fick hoppa fallskärm pa min, sa slapp looping
Toca, apropa "sammandragningar" - jag kände nog precis vad du nu känner just runt den tiden - trodde ocksa att det var sammandragningar, men fick da ocksa svar som tydde pa nagot annat - nog mer växtvärk i kortintervaller, hela magen blev spänd, men endast i ett par minuter kändes det som - skrolla tillbaka sisadär en 250 sidor sa bör du finna min beskrivning
Ja, imorgon är det FL-date med toca - hmm, om jag vagar
Inga rörelser ännu som jag känner, fast tror det är pa gang - lite udda känningar har jag haft de senaste 2-3 dagarna, tror det är antydan till dessa kittlingar man tydligen kan ana i början - häftigt hur som helst! Igar var jag iväg och bowla, men det tycktes inte fa bebben att vilja sparka det heller Men det gick bra att bowla med tva bollar
jaha, fick du?! Jag som skickade ut mailet kan inte minnas att ditt mail var med?! kanske var gemensamma väninna som vidarebefordrade? hur som helst, hon är lyckligt ovetande om att jag är här och sa skall det förbli
Flinx: ja, Inga och Ingo är likadant! I sverige är dock inte Ingo sa populärt, men här i Tyskland finns det en del (stackars pojkar..!)
Cocci!!! säkerligen har alla redan svarat, men rätt har du - det är antal besök man har haft i sitt krypin!
timisen - fundera inte sa mycket - agera helt enkelt
gick precis in och tittade pa svt´s webbsida och tv-programmet. Klockan tio är det nagot som heter vita huset, är inte det en tv-serie? är du statist (eller är du skadis?)??
sorry, surfer - ditt inlägg var bra mycket roligare - vilken torrboll du far träffa imorgon, toca