Inlägg från: bebbe2005 |Visa alla inlägg
  • bebbe2005

Midsommargänget III

jo, jag erkänner - hade sett fram emot maten! Dock blev det jobbigt.
    till förrätt fick man välja mellan gravad lax och getost... supergott, dock inte gravadmat
    varmrätten kött eller stroganoff (ja, rätt udda) - GOTT var det!
    efterrätt: créme brulée (raa ägg) eller champagnemousse (med raa ägg)...

efter efterrätten sprang jag över gatan till närmaste "ICA" och köpte chokladpudding som jag sedan hävde i mig pa toaletten i lokalen! snacka om att vara gravid

• bebbe2005

ska pa bröllop i maj igen - nu vet jag i alla fall att jag ska fraga bruden om hon kan avslöja menyn i förväg till mig, sa att jag kan ställa in mig pa nagot eller beställa vegetariskt alternativ!
    Lycka till med talet, pricken! Du ska se att det kommer att ga stralande!!!

• bebbe2005

oops, här var det dött en fredagseftermiddag... tja, hoppas ni alla far en trevlig helg, nu gar jag strax hem fran jobbet!

• bebbe2005

Wow, vad är det jag läser!

Grrrrrrrraaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttiiiiisssssssssssssssssssss RALLY!!!!

Härligt, härligt!!!

tror jag inte är ensam om att vilja veta mer!!!

• bebbe2005

oj, här växlas samtalsämnena i högfart! när ni ända är inne pa barnvagnar, kollade ni in Kronan? ni verkar visserligen bada vara inne pa att skaffa 3-hjulsbarnvagn (ja, förutom du da tanten, som ska vara värsting med 6 hjul ), jag har fatt för mig att vi ska ha en klassisk svensk vagn att stoltsera med härnere

• bebbe2005

Jaha, suveränt! Far fraga henne om lite detaljer da! Härnere säljs de inte, sa vore lite extra att ga runt pa stan med registreringskylt o allt tja, vad larvig man blir. Än har jag ju mycket tid att kolla runt, men just kronanvagnen kommer jag först kunna prova när jag kommer hem nästa gang (o det blir i v26) - är det för sent att beställa vagn da, om vi skulle bestämma oss efter att ha tittat pa den "live"?

• bebbe2005

apropa corazon, har inte sett henne här pa länge - är hon saaaaa fascinerad av vagnen att hon är ute och gar hela dagarna

• bebbe2005

jag är spraklös! hur kan man bara tillata att ens barn blir fotograferat pa det viset - nagot mer patetiskt tror jag aldrig jag sett... men vi kan i alla fall se att det är en flicka, ängelsöt, eller hur skulle man tolka bilden....

• bebbe2005

Girls! Onekligen ett gott tecken, när ÄL infaller för er alla samtidigt! Haller tummarna för att det blir 2006-bebisar för hela gänget!

Work hard hela helgen, tjejer!

O däremellan, koppla av, njut av helgen och hall bena högt

• bebbe2005

Inte att glömma, tanten! Lycka till med flytten nu i helgen - delegera väl

Svar på tråden Midsommargänget III